وارد کننده کنسرو ماهی ریز

آنچه در این مقاله می خوانید…

مزایای خوردن کنسرو ماهی چیست؟

عرضه مستقیم کنسرو ماهی ریز

وارد کننده کنسرو ماهی ریز

کنسرو ماهی که در کشورمان به تن ماهی معروف است، از ماهی های مختلفی تولید می شود که عبارتند از: ماهی هوور،ماهی گیدر، ماهی قزل آلا و ماهی ساردین. بیشتر در بازار شما این نوع کنسرو ماهی ها را خواهید دید که تولیدی داخل و خارج کشور می باشند.صنعت کنسرو سازی ما امروز نشان داده که پتانسیل های بالایی برای تولید انواع تن ماهی مانند تن ماهی ایلیکا در کشور دارد و همیشه سعی کرده است که از ماهی های جنوب کشور که کیفیت بالایی دارند در تولیدات خود استفاده کند.در این مقاله ما به شما کمک می کنیم بهترین تن ماهی ها را بشناسید،با مزایای فوق العاده تن ماهی آشنا شوید و بدانید بهترین تن ماهی ها را از کجا باید تهیه کنید با ما همراه باشید.

وارد کننده کنسرو ماهی ریز

آوین کنسرو فقط یک تولید کننده نیست بلکه امروز پخش کننده انواع برندهای تن ماهی در سراسر کشور است.شاید بگویید چه برندهایی امروز بهترینند باید بگوییم که امروز برندهای اورگانا،تاپسی،تحفه،گلکسی،گلدن لوکس و گراتیس بهترین هایی هستند که از ماهی هوور و گیدر با بسته بندی فوق العاده زیبا در قوطی های 90،120،180 و 240 گرمی به قیمت تولید روانه بازار می شوند.

وارد کننده کنسرو ماهی ریز

مزایای خوردن کنسرو ماهی چیست؟

ماهی ها کلا جزء غذاهای پر خاصیت به حساب می آیند، به خصوص در سال های اخیر و با افزایش نتایج مثبت حاصل از تحقیقات در مورد خواص ماهی، جایگاه مناسبی هم در برنامه غذایی روزانه افراد باز کرده اند.و کسانی هم که ماهی تازه نمی توانند خریداری کنند می توانند کنسرو تن ماهی در طعم هایمختلف مانند تن ماهی فلفلی تحفه را تهیه کنند چون تمام خواص ماهی تازه را دارد.عمده مزایای کنسرو ماهی را در زیر برایتان توضیح داده ایم:

  • کنسرو تن ماهی منبع غنی از پروتئین کم چرب، نیاسین، ویتامین‌های ب، دی و آ و مواد معدنی مورد نیاز بدن می‌باشد و می‌توان روزانه یک عدد یا هفتگی دو الی سه عدد تن ماهی خورد.
  • تن ماهی شامل اسیدهای چرب ضروری امگا۳ می‌شود.امگا ۳ چربی ضروری مفید برای بدن است. همچنین حال روحی را بهبود می‌بخشد و اگر به اندازه متعادل خورده شود، ایجاد شادابی می‌کند ولی اگر به مقدار بالا خورده شود بدن دچار افت فشار خون می‌شود. بنابراین افراد با فشار خون پایین باید محتاط باشند.
  •  خوردن تن ماهی و دیگر ماهی‌ها به دلیل وجود اسیدهای چرب، ریسک سکته مغزی، بیماری‌های قلبی، سرطان، ناراحتی‌های چشمی و افسردگی و سلامت مغز را بهبود می‌بخشد و به دلیل وجود فسفر در آن حافظه را تقویت می‌کند و در کودکان رشد جسمانی آنها را افزایش می‌دهد.‌ طی آزمایشات انجام شده ثابت شد که خوردن ماهی مخصوصاً در زنانی که ۵ بار در هفته ماهی بخورند، ریسک نارسایی قلبی کاهش می‌یابد. همچنین روغن موجود در تن ماهی برای پوست و مو مفید است.

وارد کننده کنسرو ماهی ریز

عرضه مستقیم کنسرو ماهی ریز

این روزها و در این گرانی بازار خیلی ها به دنبال خرید ارزان و مناسب هستند و دوست دارند انواع کنسرو ماهی را با قیمت عمده و مستقیم بدون دخالت واسطه از کارخانه خریداری کنند تا بتوانند با خرید عمده از تخفیفات فوق العاده کارخانه بهره مند شوند.صنایع غذایی آوین کنسرو امروز انواع کنسرو ماهی را بدون دخالت واسطه به قیمت عمده در اختیار شما قرار می دهد فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را برای یک خرید ایده آل راهنمایی کنند.

وارد کننده کنسرو ماهی ریز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید