بازار انواع کنسرو ماهی پرخاصیت شبنم

پیشگیری از فشار خون بالا با کنسرو ماهی

فشار خون بالا سبب آسیب به كلیه (نارسایی كلیه)، چشم‌ (اختلال بینایی)، قلب (سكته قلبی) و مغز (سكته مغزی) می‌شود. بر همین اساس است كه فشار خون بالا بیماری خطرناكی به شمار می‌رود. لازم است بدانید كه فشار خون بالا بدون علامت است و شاید تا زمانی كه منجر به بروز عوارض نشود تشخیص داده نمی‌شود. برای پی بردن به فشار خون بالا باید به طور مرتب (هر سه سال یكبار) فشار خون را اندازه‌گیری كرد.ماهی منبع خوبی از پروتئین های  لاغری است. ماهی های چرب مثل ماهی خال دار و ماهی قزل آلا دارای اسیدهای چرب امگا 3 هستند که می توانند فشار خون، التهاب و تری گلیسیرید را کاهش دهند. علاوه بر این ماهی قزل آلا حاوی ویتامین D است. غذاها به ندرت حاوی ویتامین D هستند و این ویتامین دارای خواصی است که می تواند فشار خون را کاهش دهد.بر اساس تحقیقات به‌عمل آمده، مصرف انواع ماهی حداقل 2 تا 3 بار در هفته توصیه می‌شود كه یكی از انتخاب‌های مناسب، در دسترس و خوش طعم، كنسرو ماهی تن می‌باشد. مصرف ماهی در كاهش بیماری قلبی، فشار خون و درد مفاصل و همچنین تنگی نفس بسیار مؤثر است و نیز باعث رشد در نوجوانان می‌شود

بازار انواع کنسرو ماهی پرخاصیت شبنم

طرز پخت کنسرو تن ماهی خانگی

یکی از مهم‌ترین روش‌های آماده سازی یا فرآوری مواد خوراکی، حرارت دادن آنها می‌باشد. استفاده از حرارت نه تنها سبب بهبود کیفیت خوراکی(Eating Quality) مواد غذایی می‌شود، بلکه از طریق کاهش سرعت یا توقف فعالیت‌های شیمیایی، آنزیمی و باکتریایی، قابلیت نگهداری آنها را نیز افزایش می‌‌دهد.در مورد ماهی و دیگر فرآورده‌های دریایی نیز، حرارت دادن آنها ابتدا به منظور بهبود کیفیت خوراکی و در مرحله بعد جهت متوقف ساختن فعالیت‌های میکروبی و شیمیایی انجام می‌گیرد. فرآیند حرارتی در ماهی سبب نرم شدن بافت‌‌ها، تغییر ماهیت پروتیین ها، کاهش رطوبت و بسیاری تغییرات دیگر می‌شود و از طرفی ماندگاری آن را بهبود می‌بخشد. منظور از کنسرو نمودن ماهی نیز تهیه محصولی است که بتوان آن را برای مدت طولانی حفظ نمود و در پایان مدت نگهداری نیز مطمئن بود که محصول سالم و قابل مصرف است.

  • ماهی‌های مورد استفاده در تهیه این فرآورده، باید سالم، بدون عیب، تمیز و حتی‌المقدور از یک گونه باشند. دارا بودن پوستی با درخشندگی شفاف و طبیعی، با بوی ماهی تازه صید شده، عضلات سفت و ارتجاعی، چشم‌های روشن و شفاف و طبیعی، نشان دهنده کیفیت خوب این ماهی‌هاست.
  • نمک مورد مصرف در تهیه کنسروماهی تون باید با ویژگی‌های مندرج در استاندارد ملی مربوط مطابقت داشته باشد.
  • ویژگی‌های قوطی‌های مورد مصرف باید با استاندارد ملی مربوطه مطابقت داشته و سطح خارجی آن در برابر خوردگی احتمالی مقاوم باشد.
  • روغن ماهی هم که بسته به سلیقه شخصی شما متفاوت است.

بازار انواع کنسرو ماهی پرخاصیت شبنم

فروشنده کنسرو تن ماهی شبنم در تهران

بهترین بازار فروش کنسرو تن ماهی در ایران بازار تهران است.این بازار که در مولوی قرار دارد فقط بازار عمده فروشان تن ماهی و کنسروجات گوشتی و غیرگوشتی است.کنسرو تن ماهی شبنم یک کنسرو کاملا با کیفیت و درجه یک است که امروز در بازار ایران با قیمت فوق العاده عالی به فروش می رسد.عمده فروشندگان کنسرو تن ماهی شبنم در تهران مراکز پخش ما،فروشگاه های بزرگ و نمایندگی های ما در سراسر تهران هستند که تن ماهی شبنم را به قیمت درب کارخانه به فروش می رسانند.

بازار انواع کنسرو ماهی پرخاصیت شبنم

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید