تن ماهی با ماهی زرده:با وزن ۱۸۰ گرمی درب کلیددار

این روزها صنعت بزرگ تن ماهی رشد بسیار خوب و عالی را داشته است و تولیدات مرغوب و درجه یک بسیار زیادی در این بازار با ماهی زرده ارزان قیمت به فروش می رسند و مشتری های بسیار زیادی را دارند.

تن ماهی با ماهی زرده

تن ماهی با ماهی زرده:با وزن ۱۸۰ گرمی درب کلیددار

همه می دانند که بهترین تولیدات تن ماهی را باید خریداری کنند و در بازار به دنبال تولیدات قیمت مناسب و با کیفیت عالی در بازار باشند تا بتوانند فروش های خوب و عالی را داشته باشند. ماهی زرده یکی از انواع ماهی های موجود در بازار ایران است که جزو ماهی های ارزان قیمت بازار به شما می آید و مشتری های بسیار زیادی را در بازار دارد و این روزها هم در عمده کارخانه های ایران بیشتر از ماهی زرده در تولیداتشان استفاده می کنند.

مشخصات تن ماهی با ماهی زرده

تن ماهی با ماهی زرده:با وزن ۱۸۰ گرمی درب کلیددار

بسیاری از تولیدات تن ماهی کارخانه های مختلف با وزن های متفاوتی هستند. عمده تولیدات و برندهای کارخانه های مختلف در ایران با دو وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرم با انواع ماهی های مختلف به همراه روغن های گیاهی ارگانیک مانند روغن زیتون٬روغن آفتابگردان و روغن سویا به همراه درصد بسیار کمی نمک ترکیب می شوند و این روزها در بازار با قیمت های مختلف پ کیفیت های متفاوتی راهی بازارهای داخلی و صادراتی می شوند.

خرید تن ماهی با ماهی زرده

تن ماهی با ماهی زرده:با وزن ۱۸۰ گرمی درب کلیددار

بسیاری از تولید کننده های تن ماهی برای اینکه بتوانند تولیدات مرغوبی را راهی بازار کنند تولیدات عمده بسیار خوب و با کیفیتی را تولید می کنند تا همیشه فروش داشته باشند. برای خرید عمده بهترین تولیدات تن ماهی با ماهی زرده می توانید با ما ارتباط بگیرید و بهترین تولیدات و با ماهی زرده ارزان قیمت را از مجموعه آوین کنسرو خریداری کنید. عمده تولیدات و برندهای ارزان قیمت با ماهی زرده در مجموعه ما با قیمت های عالی به فروش می رسند و می توانید با هر تعدادی که می خواهید خرید کنید و از خریدتان لذت ببرید.

قیمت تن ماهی با ماهی زرده + خرید و فروش

تن ماهی با ماهی زرده:با وزن ۱۸۰ گرمی درب کلیددار

بهترین و به روزترین تولیدات موجود در بازار قیمت های بالایی را دارند٬ اما این روزها عمده تولیدات و برندهای تن ماهی با ماهی زرده قیمت های بسیار خوب و مقرون به صرفه ای را دارا می باشند. قیمت بهترین و به روزترین تولیدات تن ماهی با ماهی زرده بسیار پایین و در بازارهای داخلی و خارجی مشتری های بسیار زیادی را دارد و فروش های بسیار خوبی را در این بازارها تجربه می کند. برای اطلاع دقیق از قیمت تن ماهی با ماهی زرده فقط با ما تماس بگیرید.

پاسخ به دو سوال در مورد تن ماهی

  • وزن های تن ماهی را نام ببرید؟

عمده تولیدات برندهای تن ماهی با وزن های ۱۲۰٬۱۸۰و ۲۴۰ گرم هستند.

  • کارخانه های تن ماهی در ایران بیشتر در کدام شهرها هستند؟

شهرهای شمالی و بیشتر شهرهای جنوبی مانند بوشهر٬بندرعباس و چابهار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید