تن ماهی در ایران؛هوور زرده مارلین با کیفیت ۲ وزن ۱۲۰ ۱۸۰ گرمی

این روزها در بازار کسی نیست که تن ماهی را نشناسد و اطلاعاتی را در مورد انواع تن ماهی در بازار نداشته باشد. تن ماهی های تولید ایران در شمال و جنوب کشور این روزها فروش های بالایی را دارند و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی هستند.

تن ماهی در ایران

تن ماهی در ایران؛هوور زرده مارلین با کیفیت ۲ وزن ۱۲۰ ۱۸۰ گرمی

همه می دانند که ایران یک کشور صنعتی بسیار بزرگ و پهناور است که در این کشور کارخانه های بسیار زیادی هستند که محصولات مختلفی را تهیه و تولید می کنند و هر کدام در بازار فروش های مختلفی را دارند. تن ماهی یکی از این محصولات غذایی درجه یک٬پر فروش و پر طرفدار بازار است که مشتریان بسیاری را به دلیل کیفیت و خوشمزگی که دارد به سمت خودش جذب کرده است و بازار فروش خوب و عالی را دارا می باشد و این روزها ارزش غذایی بالایی را دارد.

مشخصات تن ماهی در ایران

تن ماهی در ایران؛هوور زرده مارلین با کیفیت ۲ وزن ۱۲۰ ۱۸۰ گرمی

عمده تولیدات و برندهای تن ماهی ایرانی در شمال و جنوب کشور و گاها هم در شهرهای مختلف ایران تهیه و تولید می شوند. تن ماهی های ایرانی بازار ایران با مواد اولیه مختلفی تهیه و تولید شده اند و هر کدام ارزش غذایی بالایی نیز دارند. بهترین تولیدات تن ماهی بازار ایران با ماهی هوور و گیدر هستند که گران ترین تولیدات تن ماهی هستند و تن ماهی با ماهی زرده و مارلین ارزان ترین تولیدات تن ماهی ایرانی هستند که با قوطی های درب شفاف و درب کلیددار به بازار عرضه می شوند.

خرید تن ماهی در ایران

تن ماهی در ایران؛هوور زرده مارلین با کیفیت ۲ وزن ۱۲۰ ۱۸۰ گرمی

خریداران تن ماهی در ایران می توانند عمده تولیدات و برندهای با کیفیت تن ماهی را با قیمت های مقرون به صرفه و عالی را از مجموعه ما خریداری کنند. ما در مجموعه آوین کنسرو با تمامی برندهای موجود در بازار تن ماهی کار می کنیم و نشان داده ایم که علاوه بر تولیدات با کیفیت می توانیم فروش های خوب و عالی را نیز در بازار داشته باشیم. برای خرید عمده انواع تن ماهی درجه یک و عالی بازار با وزن های ۱۲۰٬۱۸۰ و ۲۴۰ گرمی با بهترین مواد اولیه با شیرینگ ۲۴ عددی می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت تن ماهی در ایران + خرید و فروش

تن ماهی در ایران؛هوور زرده مارلین با کیفیت ۲ وزن ۱۲۰ ۱۸۰ گرمی

تمامی عمده تولیدات و برندهای تن ماهی موجود در بازار ایران دارای کیفیت های مختلف و قیمت های متفاوتی هستند. هر چقدر در تولید تن ماهی از مواد اولیه مرغوب و عالی استفاده شده باشد قیمت تن ماهی نیز بالاتر می رود. اگر به دنبال خرید عمده انواع تن ماهی قیمت مناسب و درجه یک با کیفیت های بالا هستید عمده تولیدات و برندهای ما در مجموعه آوین کنسرو جزو پر فروش ترین و قیمت مناسب ترین تولیداتی هستند که هم برای داخل و هم برای بازارهای صادراتی مناسب و مقرون به صرفه هستند.

پاسخ به ۲ سوال در مورد تن ماهی در ایران

  1. تن ماهی ایرانی چه ویژگی دارد؟ تن ماهی های تولید بازار ایران دارای انواع ویتامین ها و املاح معدنی هستند و از بهترین ماهی های آب های ایران در تولیداتشان استفاده شده است.
  2. تن ماهی های ایرانی چه وزن هایی دارند؟۱۲۰ گرمی٬ ۱۸۰ گرمی و ۲۴۰ گرمی عمده تولیدات بازار ایران هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید