تن ماهی در روسیه؛طعم های مختلف با کیفیت بالا

رشد تن ماهی در سال های اخیر بسیار خوب و عالی بوده است و عمده تولیدات برندهای مختلف تن ماهی با وزن های مختلف و کیفیت های متفاوتی هستند که باعث شده تا بازار صادرات تن ماهی به کشورهای مختلف از جمله روسیه بسیار داغ باشد.

تن ماهی در روسیه

تن ماهی در روسیه؛طعم های مختلف با کیفیت بالا

خیلی خوب است که کشوری داریم که در آن انواع تولیدات و برندهای مختلف تن ماهی با کیفیت ها و قیمت های مختلفی به سراسر دنیا صادرات می شوند و مشتری های بسیار زیادی را در این کشور ها دارند که خواهان خرید تولیدات تن ماهی ایرانی هستند. روسیه یکی از این کشورها است که در آن انواع تولیدات و برندهای مختلف تن ماهی فروش های خوب و مناسبی را دارند و درجه یک ترین تولیدات تن ماهی ۱۸۰ گرمی بازار ایران به کشور روسیه ارسال می شود چون کیفیت از قیمت برایشان بیشتر اهمیت دارد.

ویژگی های تن ماهی در روسیه

تن ماهی در روسیه؛طعم های مختلف با کیفیت بالا

عمده تولیدات و برندهای کارخانه های مختلف تن ماهی ایرانی که این روزها در بازار کشور روسیه به فروش می رسند ویژگی هایی دارند. عمده ویژگی تولیدات تن ماهی که در روسیه به فروش می رسند کیفیت بالای تن ماهی و خوش طعم و خوش عط بودن آن است که بسیار روی خریداران تاثیرگذار است. عمده تولیدات تن ماهی با ماهی هوور ۱۸۰ گرمی با قوطی درب کلیددار و درب شفاف در این کشور مشتری های خاص خود را دارا می باشند.

خرید تن ماهی در روسیه

تن ماهی در روسیه؛طعم های مختلف با کیفیت بالا

این روزها تاجران روسی بسیار زیادی هستند که عمده محصولات مواد غذایی را از ایران به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی خریداری می کنند تا بتوانند در شهر های مختلف کشور روسیه به فروش برسانند و بازارسازی های خوبی را به وجود آورده باشند و بتوانند محصولات و تولیدات درجه یک کارخانه های ایرانی را با قیمت های بسیار مناسبی خریداری کنند و در بازار کشور خودشان با قیمت های مختلفی به فروش برسانند و فروش های خوب و مناسبی را داشته باشند.

قیمت تن ماهی در روسیه + خرید و فروش

تن ماهی در روسیه؛طعم های مختلف با کیفیت بالا

این روزها بالا رفتن قیمت دلار در ایران روی قیمت تمام شده تن ماهی ها و همچنین روی خرید مواد اولیه تن ماهی از جمله ماهی و روغن بسیار تاثیرگذار بوده است. قیمت عمده تولیدات و برندهای تن ماهی تولید شده با هم متفاوت هستند و هر کدام در بازار با قیمت های مختلفی عرضه می شوند و به فروش می رسند. برای اطلاع دقیق از قیمت عمده تولیدات و برندهای تن ماهی می توانید با ما ارتباط بگیرید و بهترین برندهای تن ماهی ایرانی را از ما خریداری کنید و در بازار کشور روسیه با قیمت بالاتری به فروش برسانید.

پاسخ به ۲ سوال در مورد تن ماهی روسیه

  1. مقدار مصرف تن ماهی در هفته چقدر است؟ در هفته دو بار خوردن تن ماهی توصیه می شود.
  2. مواد اولیه تولید تن ماهی را نام ببرید؟ ماهی٬روغن٬نمک٬قوطی درب کلیددار و درب شفاف٬اسانس طبیعی برای طعم دار کردن تن ماهی ها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید