تن ماهی ساده بازار؛مواد اولیه درجه یک با بهترین ماهی ها

بازار ایران پر شده است این روزها از انواع تن ماهی با کیفیت ها و قیمت های مختلف که هر کدام دارای ارزش غذایی بالا هستند و در این میان تن ماهی ساده بازار ایران بیشتر فروش و بیشترین مشتری را در بازار دارند.

تن ماهی ساده بازار

تن ماهی ساده بازار؛مواد اولیه درجه یک با بهترین ماهی ها

خیلی خوب است که ما یک بازار بسیار عالی را داریم و هر روز در این بازار مشتریان بسیاری به دنبال خرید عمده تن ماهی ساده هستند. تن ماهی های ساده بازار ایران مشتریان بیشتر و فروش بیشتری را در بازار به نسبت تن ماهی های طعم دار دارند و دارای ارزش غذایی بالا و فروش های خوب و مناسبی در بازار هستند. تن ماهی ساده بازار ایران با دو وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرم فروش های بالایی را دارند.

ویژگی های تن ماهی ساده بازار

تن ماهی ساده بازار؛مواد اولیه درجه یک با بهترین ماهی ها

عمده تولیدات و برندهای تن ماهی ساده بازار ایران با ماهی های هوور٬گیدر و زرده و مارلین هستند که مشتریان داخلی و خارجی بسیاری را دارا می باشند. تن ماهی های ساده بازار ایران با ماهی های نام برده شده در روغن های گیاهی هستند که فروش های بالایی را دارند. تن ماهی ساده این روزها بازار خوب و عالی را دارا می باشند. عمده تولیدات تن ماهی های ساده بازار ایران فروش های خوب و عالی را دارا می باشند.

خرید تن ماهی ساده بازار

تن ماهی ساده بازار؛مواد اولیه درجه یک با بهترین ماهی ها

تمامی تولیدات و برندهای تن ماهی بازار ایران دارای فروش های مختلفی هستند. خرید تن ماهی در بازار ایران عمدتا از درب کارخانه و همچنین مراکز پخش تن ماهی امکان پذیر می باشد و شما می توانید بهترین و مرغوب ترین تولیدات روز بازار را باز ما با خرید کنید. خرید تن ماهی از مجموعه آوین کنسرو می تواند این اطمینان را به شما بدهد که همیشه بار با کیفیت و مرغوب را خریداری می کنید.

قیمت تن ماهی ساده بازار + خرید و فروش

تن ماهی ساده بازار؛مواد اولیه درجه یک با بهترین ماهی ها

افزایش قیمت مواد اولیه تن ماهی اعم از ماهی٬روغن و درب قوطی کلیددار و یبا درب شفاف باعث شده تا این روزها قیمت انواع تن ماهی در بازار یک افزایش بی رویه را داشته باشند.قیمت تن ماهی ساده در بازار ایران بستگی به این  مواد اولیه را دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت عمده تولیدات و برندهای تن ماهی می توانید با کارشناس فروش ما در مجموعه آوین کنسرو ارتباط بگیرید و انواع تن ماهی ساده بازار را با قیمت های بسیار مناسب خریداری کنید.

پاسخ به دو سوال در مورد تن ماهی ساده بازار

  1. تن ماهی ساده چه مواد اولیه ای دارد؟ماهی٬روغن٬نمک و قوطی
  2. وزن های تن ماهی ساده را نام ببرید؟۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید