تن ماهی شمال؛زرده مارلین ۱۲۰ ۱۸۰ گرمی

بازار تن ماهی این روزها رشد بسیار خوب و عالی را داشته است و مشتریان داخلی و خارجی بسیاری در این بازار به دنبال خرید عمده انواع تن ماهی با کیفیت و درجه یک هستند که هر کدام ارزش غذایی بالایی را دارند.

تن ماهی شمال

تن ماهی شمال؛زرده مارلین ۱۲۰ ۱۸۰ گرمی

خیلی خوب است که شهرهای مختلفی را در سراسر ایران داریم و هر کدام به دنبال تولیدات مرغوب و درجه یک تن ماهی هستند که ارزش غذایی بسیار بالایی را دارند و مشتریان داخلی و خارجی بسیاری را به سمت خودشان جذب کرده اند. شمال کشور رشد بسیار خوب و عالی را در تولید عمده انواع تن ماهی با کیفیت های مختلف داشته است و در این سال ها توانسته در بازار کشور تولیدات خوب و مرغوبی را عرضه کند و مشتریان بسیار خوبی را به سمت خودش جذب کند.

مشخصات تن ماهی شمال

تن ماهی شمال؛زرده مارلین ۱۲۰ ۱۸۰ گرمی

عمده تولیدات و برندهای تن ماهی شمال کشور فروش های خوبی را دارند و تنها دلیل فروش بالای این تولیدات مرغوبیت برندهایی است که در این بازار تهیه و تولید می شوند. عمده تولیدات تن ماهی شمال کشور با ماهی زرده و مارلین درجه یک و اعلا هستند و هر کدام در بازار فروش های خود را دارند. برای خرید عمده انواع تن ماهی درجه یک و صادراتی بازار ایران می توانید با ما ارتباط بگیرید و بهترین و مرغوب ترین تولیدات شمال کشور را با دو وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرم در قوطی های درب کلیددار و درب شفاف را از ما خریداری کنید.

خرید تن ماهی شمال

تن ماهی شمال؛زرده مارلین ۱۲۰ ۱۸۰ گرمی

بسیاری از افرادی که در بازار تن ماهی فعالیت می کنند به دنبال خرید عمده تن ماهی شمال هستند و اعتقاد دارند که بهترین و درجه یک ترین تولیدات تن ماهی بازار تن ماهی های شمال کشور هستند که هم مشتری های بسیار زیادی را دارند و هم فروش های خوب و مرغوب بالایی را دارند. عمده خریداران تن ماهی در بازار ایران به صورت اینترنتی و حضوری برندهای مختلف تن ماهی را خریداری می کنند و به بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند.

قیمت تن ماهی شمال + خرید و فروش

تن ماهی شمال؛زرده مارلین ۱۲۰ ۱۸۰ گرمی

تمامی برندها و تولیدات تن ماهی بازار ایران فروش های بالایی را دارند و مشتریان بسیار زیادی را به سمت خودشان جذب کرده اند. تمامی برندهای تولیدی شمال کشور با ماهی زرده و مارلین در بازار مشتری های خاص خود را دارند و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی هستند. برای خرید عمده تولیدات و برندهای تن ماهی در شمال کشور می توانید با ما ارتباط بگیرید و پر فروش ترین و بهترین برندهای تن ماهی را از مجموعه آوین کنسرو خریداری کنید و از خریدتان لذت ببرید.

پاسخ به دو سوال در مورد تن ماهی شمال

  1. تن ماهی شمال در کجا بیشترین فروش را دارد؟عمده تولیدات تن ماهی شمال در بازار تهران فروش خوبی را دارند.
  2. تن ماهی شمال چه ویژگی هایی دارد؟دارای مرغوبیت بسیار بالایی است و دارای انواع ویتامین های مختلف می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید