تن ماهی هوور و زرده با ۲ وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی

عمده تولیدات و برندهای تن ماهی با کیفیت بازار ایران با دو وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی هستند و هر کدام با مود اولیه مختلف تهیه و تولید می شوند و فروش های بسیار خوب و عالی را دارا می باشند و ارزش غذایی بسیار بالایی را دارند و توانسته اند در بازار های داخلی و خارجی فروش های خوبی را داشته باشند.

تن ماهی هوور و زرده

تن ماهی هوور و زرده با ۲ وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی

تن ماهی های موجود در بازار ایران که شما می بینید دارای ارزش غذایی بسیار بالایی هستند و این روزها مشتری های داخلی و خارجی بسیاری را دارند. تن ماهی با ماهی هوور و زرده این روزها بیشترین تولید کارخانجات ایران هستند و ما هر برندی را که در بازار ایران می بینیم با دو ماهی هوور و زرده تهیه شده است و هر کدام به نوع مواد اولیه استفاده شده دارای قیمت های متفاوت و مختلفی هستند.

مشخصات تن ماهی هوور و زرده

تن ماهی هوور و زرده با ۲ وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی

تن ماهی هوور که گوشت بسیار تمیز و شفافی را دارد در واقع یک گوشت بدون تیرگی است که در بازار فروش های خوب و بالایی را دارد و جزو گران قیمت ترین نوع ماهی است که در تولیدات کارخانه ها استفاده می شوند. اما تن ماهی با ماهی زرده گوشتی همراه با تیرگی و سیاهی است که این روز ارزان ترین ماهی تولیدات کارخانه های ایران هستند که در کشورهای همسایه ایران مانند عراق و افغانستان و پاکستان بیشترین فروش را دارا می باشند.

خرید تن ماهی هوور و زرده

تن ماهی هوور و زرده با ۲ وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی

همه افرادی که در بازار تن ماهی فعالیت می کنند به دنبال خرید عمده بهترین تولیدات و به روزترین تولیدات روز بازار ایران هستند. خرید تن ماهی عمدتا از مراکز پخش یا نمایندگی ها صورت می گیرد ولی این روزها خرید های اینترنتی بیشترین رواج را دارند و افراد مختلف با زدن چند دکمه می توانند بهترین برندها و تولیدات تن ماهی با ماهی هوور و زرده را با هر قیمت و کیفیتی که می خواهند خریداری کنند.

قیمت تن ماهی هوور و زرده + خرید و فروش

تن ماهی هوور و زرده با ۲ وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی

قیمت عمده تولیدات تن ماهی براساس نوع مواد اولیه استفاده شده با هم متفاوت می باشند. تن ماهی با ماهی هوور دارای قیمت بالاتری به نسبت تن ماهی با ماهی زرده می باشد. قیمت ماهی هوور این روزها در بازار بسیار بالا رفته و همین امر باعث شده تا توان تولید کارخانه ها پایین بیاید و این روزها شاهد تولیدات کمی به دلیل افزایش قیمت ماهی در بازار باشیم. برای اطلاع از قیمت روز عمده تولیدات تن ماهی می توانید با ما ارتباط بگیرید.

پاسخ به ۲ سوال در مورد تن ماهی هوور و زرده

  • مهم ترین مشخصات تن ماهی چیست؟

رنگ شفاف و سفید ماهی۲استفاده از روغن های گیاهی۲استفاده از قوطی های سالم

  • ویژگی های تن ماهی هوور و زرده چیست؟

ماهی هوور و زرده در بازار طرفداران بسیاری را دارند چرا که ماهی حاوی انواع ویتامین ها و املاح معدنی می باشد که برای بدن مفید هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید