تن ماهی ۲۴ عددی؛صنعتی بازاری قوطی درب کلیددار

همه می دانند که در سال های اخیر رشد تن ماهی در بازار بسیار زیاد بوده است و فروش های تن ماهی در بازار با قیمت ها و کیفیت های مختلفی امکان پذیر می باشد و ما شاهد فروش های بسیار خوب و عالی در بازار هستیم.

تن ماهی ۲۴ عددی

تن ماهی ۲۴ عددی؛صنعتی بازاری قوطی درب کلیددار

تن ماهی یک محصول ناب ایرانی است که ارزش غذایی بسیار بالایی را دارد و این روزها فروش های خوب و عالی را در بازار دارد. عمده برندها و تولیدات تن ماهی با ون های ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی در شیرینگ یا باکس های ۲۴ عددی به بازار عرضه می شوند و فروش های بالایی را دارا می باشند. تن ماهی های موجود در بازار ایران که دارای ارزش غذایی بالایی هستند عمدتا با ماهی های هوور٬گیدر٬زرده و مارلین تهیه و تولید می شوند و هر کدام فروش های متفاوتی را دارند.

مشخصات تن ماهی ۲۴ عددی

تن ماهی ۲۴ عددی؛صنعتی بازاری قوطی درب کلیددار

همه می دانند که تن ماهی های تولید شده در بازار باید طبق استانداردهای سازمان غذا و دارو تهیه و تولید شوند و تمامی استانداردهای لازم را داشته باشند تا بتوانند روی خط تولید قرار بگیرند. عمده تولیدات تن ماهی ۱۸۰ گرمی با بهترین مواد اولیه مانند ماهی درجه یک٬روغن گیاهی و مقدار بسیار کمی نمک تهیه و تولید می شوند و با بسته بندی های ۲۴ عددی که کل وزن یک باکس ۲۴عددی ۵/۳۰ کیلو میباشد راهی بازار می شود.

خرید تن ماهی ۲۴ عددی

تن ماهی ۲۴ عددی؛صنعتی بازاری قوطی درب کلیددار

عمده تولیدات و برندهای تن ماهی موجود در بازار به صورت ۲۴ عددی و با کیفیت های بسیار خوب و مناسب راهی بازار می شوند و هر کدام قیمت ها و فروش های مختلفی را دارند. تن ماهی ۲۴ عددی در بازار ایران طرفداران و مشتریان بسیار زیادی را دارد و تمامی برندهای تن ماهی با مواد اولیه درجه یک تهیه می شوند و عمده خریداران برندهای تن ماهی نیز به دنبال خرید بهترین تولیدات روز بازار به صورت اینترنتی هستند.

قیمت تن ماهی ۲۴ عددی + خرید و فروش

تن ماهی ۲۴ عددی؛صنعتی بازاری قوطی درب کلیددار

همه می دانیم که تن ماهی یک افزایش قیمت بسیار شدیدی را داشته است و عمده تولیدات و برندهای تن ماهی در بازار ایران قیمت های بسیار بالایی را پیدا کرده اند و عمده دلیل افزایش قیمت انواع تن ماهی به دلیل بالا رفتن قیمت روز مواد اولیه است که روی عمده تولیدات تن ماهی بسیار تاثیر گذاشته است. برای اطلاع دقیق از قیمت انواع تن ماهی ۲۴ عددی می توانید با ما ارتباط بگیرید و بهترین ها را از ما خریداری کنید.

پاسخ به ۲ سوال در مورد تن ماهی

  • ماهی درون تن ماهی چه مقدار است؟

گوشت ماهی تن درون قوطی ۷۰درصد می باشد.

  • تن ماهی خالص چه وزنی دارد؟

وزن خالص تن ماهی ۱۸۰ گرم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید