تن ماهی ۲۴ عددی؛ صنعتی بازاری قوطی گرد(۱۲۰ و ۱۸۰)گرمی

با توجه به بازار فروش تن ماهی و ارزش غذایی بسیار بالایی که تن ماهی دارا می باشد این روزها مشتریان بسیاری در بازار ایران هستند که به دنبال خرید عمده بهترین تولیدات و برندهای تن ماهی در بازارهای داخلی و خارجی هستند و مشتریان بسیاری را دارا می باشند.

تن ماهی ۲۴ عددی

تن ماهی ۲۴ عددی؛ صنعتی بازاری قوطی گرد(۱۲۰ و ۱۸۰)گرمی

عمده تولیدات و برندهای تن ماهی موجود در بازار ایران هر کدام مشتری ها و فروش های مختلف و متفاوتی را دارا می باشند و ما شاهد برندهای با کیفیت بسیار زیاد در این بازار ها هستیم که این روزها مشتریان و طرفداران بسیار زیادی را دارند. تن ماهی های ۲۴ عددی موجود در بازار به صورت باکس یا شیرینگ یا کارتن ۲۴ عددی راهی بازار شده اند و فروش های خوب و مناسب و عالی را دارا می باشند.

مشخصات تن ماهی ۲۴ عددی

تن ماهی ۲۴ عددی؛ صنعتی بازاری قوطی گرد(۱۲۰ و ۱۸۰)گرمی

عمده تولیدات تن ماهی موجود در بازار به صورت ۲۴ تایی می باشند در واقع ۲۴ عدد تن ماهی ۱۸۰ گرمی که باعث شده تا بازار فروش تن ماهی خوب و عالی باشد. هر باکس یا شیرینگ تن ماهی ۲۴ عددی نزدیک به ۶ کیلوگرم وزن دارند که این روزها در بازار به صورت عمده عرضه می شوند و به فروش می رسند. عمده تولیدات تن ماهی ۱۸۰ گرمی با باکس ۲۴ عددی با ماهی هوور و زرده بیشترین مشتری را در بازار دارند.

خرید تن ماهی ۲۴ عددی

تن ماهی ۲۴ عددی؛ صنعتی بازاری قوطی گرد(۱۲۰ و ۱۸۰)گرمی

عمده خریداران برندهای تن ماهی در بازار ایران به دنبال خرید تن ماهی های ۲۴ عددی با کیفیت های بسیار بالا هستند. هر تن ماهی ۱۸۰ گرمی که درون یک باکس تن ماهی قرار می گیرد قیمت بالایی را این روزها پیدا کرده است و توان تولید و توان خرید تن ماهی را بسیار پایین آورده است. برای خرید عمده انواع تن ماهی ۲۴ عددی با ماهی های مختلف می توانید هم با ما تماس بگیرید و هم اینکه بهترین و به روزترین تولیدات روز ر از مجموعه ما با بهترین قیمت را خریداری کنید.

قیمت تن ماهی ۲۴ عددی + خرید و فروش

تن ماهی ۲۴ عددی؛ صنعتی بازاری قوطی گرد(۱۲۰ و ۱۸۰)گرمی

تمامی قیمت های تن ماهی ۲۴ عددی در بازار ایران بستگی به نوع مواد اولیه استفاده شده در تولید تن ماهی دارد و فروش تن ماهی این روزها در بازار از طریق مراکز پخش و عرضه تن ماهی امکان پذیر می باشد. قیمت های تن ماهی با ماهی هوور این روزها به بالای ۴۰۰۰۰تومان رسیده است و قیمت تن ماهی با ماهی زرده در بازار به بالای ۲۲۰۰۰ تومان رسیده است و این روزها قیمت یک باکس یا شیرینگ تن ماهی ۲۴ عددی به ۹۶۰۰۰۰توامن رسیده است که نسبت به سال ۱۴۰۰ سال ۱۴۰۱ دو برابر شده است.

پاسخ به ۲ سوال در مورد تن ماهی ۲۴ عددی

  • کیفیت تن ماهی ها چگونه هستند؟

تمامی تولیدات تن ماهی در بازار ایران با مواد اولیه مختلف هستند و فروش های بالا کیفیت های فوق العاده عالی را به دلیل نوع بافت ماهی دارند.

  • تن ماهی چند دقیق در آب باید جوشانده شود؟

عمده تولیدات و برندهای تن ماهی ۱۸۰ گرمی باید ۲۰ دقیقه در آب جوشانده شوند و بعد مصرف شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید