تهیه کنسرو خاویاربادمجان به صورت عمده

تجارت کنسرو خاویار بادمجان به صورت عمده

بادمجان را به هر شکلی که طبخ کنید خوشمزه و لذیذ است. خوراک خاویار بادمجان یا به قول روس‌ها «ایگرا» یه غذای اصالتا روسی است و از آن دسته غذاهایی است که علیرغم سادگی بسیار خوشمزه و لذیذ است و معمولا به صورت کنسرو خریداری می‌شود.و امروز شرکت بازرگانی آوین کنسرو این محصول با کیفیت را با برندهای مختلف تولید می کند و با بسته بندی جدید و قوطی های درب آسان بازشو روانه بازار های داخلی و خارجی می کند به همین دلیل امروز اکثر تاجران خارجی کنسرو خاویار بادمجان ایران را برای صادرات انتخاب می کنند و سعی می کنند به صورت عمده و با تناژ بالا این محصول را به بازارهای جهانی عرضه کنند و این به نفع ایران و اقتصاد ایران است.

تهیه کنسرو خاویاربادمجان به صورت عمده

بزرگترین مرکز توزیع کنسرو در ایران

بادمجان یکی از خوراکی‌های چند منظوره است که در آشپزی ایرانی و همسایه‌های شمالی آن بسیار مورد استفاده و محبوب است. در آشپزی روسی به این غذا Baklazhania Ikra یا خاویار فقرا گفته می‌شود. شاید این نامگذاری از این جهت مرسوم بوده که در گذشته مردم فقیری که گوشت و یا مرغ نداشتند، بادمجان را جایگزین می‌کردند و گاهی حتی به آن مرغ سیاه می‌گفتند.در روسیه نیز که بادمجان یک غذای بسیار تجملاتی محسوب می‌شود، بادمجان له شده را جایگزین این غذا می‌کردند.و امروز شرکت آوین کنسرو بزرگترین توزیع کننده محصولات کنسروی در ایران است که انواع کنسروجات به خصوص خاویار بادمجان با کیفیت را با قیمت مناسب روانه بازارهای داخلی کرده است و نمایندگی های معتبری در سراسر ایران داریم که از طریق نمایندگی ها کار پخش آن به فروشگاه ها را انجام می دهیم.

تهیه کنسرو خاویاربادمجان به صورت عمده

مرکز پخش کنسرو خاویار بادمجان در تهران

خوراک خاویار بادمجان از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار ایرانی محسوب می شود. این خوراک خوشمزه یکی از محبوب ترین غذاهایی است که با بادمجان تهیه می شود. این خوراک را می توانید از فروشگاه ها به صورت کنسرو تهیه نمایید.ما مرکز پخش اصلی کنسروجات آوین کنسرو را تهران انتخاب کردیم چون پایتخت است و به همه شهرها راه دارد و می توانیم محصولات خود را از دفتر تهران به سراسر ایران پخش کنیم.و شما می توانید با مراجعه به مراکز پخش معتبر ما کنسرو خاویار بادمجان را به قیمت درب کارخانه و با کیفیت بالا تهیه کنید.

تهیه کنسرو خاویاربادمجان به صورت عمده

بازار خرید انواع کنسرو خاویار درجه یک

اگر به دنبال کنسرو خاویار بادمجان درجه یک هستید و دوست دارید بدونید با وجود این همه شرکت تولید کننده کنسرو خاویار بادمجان در ایران کدوم درجه یک است یعنی کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد من به شما برند معتبر و چندین ساله اصالت و اورگانا و چینود را معرفی میکنم که هم کیفیت دارند و هم قیمت شان مناسب است.حتی کنسرو خاویار بادمجان اصالت را کمتر از قیمت کارخانه به شما می فروشیم برای اطلاع از قیمت ها با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

تهیه کنسرو خاویاربادمجان به صورت عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید