توزیع کنندگان تن ماهی فلفلی کلیددار

آنچه در این مقاله می خوانید…

ویژگی بارز تن ماهی های کلیددار چیست؟

صادرات انواع تن ماهی فلفلی کلیددار

توزیع کنندگان تن ماهی فلفلی کلیددار

حتما برای شما هم پیش آمده است که زمان یا انرژی کافی برای تهیه غذا نداشته باشید. برندهای صنایع غذایی آوین کنسرو با برندهای اورگانا،تحفه و تاپسی برای این مواقع محصولاتی مغذی و زود مصرف تهیه کرده‌ اند.یعنی می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن یک غذا با ارزش غذایی بالا داشته‌باشید. ماهی یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی است که توسط شرکت آوین کنسرو به‌صورت کنسرو درآمده است. محصولی که می‌بینیم کنسرو ماهی تون با فلفل قرمز با وزن 180 گرم است. همان‌طور که از نام این محصول مشخص است، این تن ماهی موجود فلفلی و نسبتا تند است. طبع فلفل گرم و خشک است. فلفل سبز و قرمز تند یا فلفل چیلی حاوی مقادیر بالایی فیبر، مس، آهن، پتاسیم و منگنز و ویتامین های B، ویتامین A، ویتامین C و E و Kهستند.با ما همراه باشید تا بیشتر با تن ماهی فلفلی کلیددار آشنا شوید.

توزیع کنندگان تن ماهی فلفلی کلیددار

در حال حاظر در ایران شرکت های زیادی تولید تن ماهی را آغاز کرده اند که در میان آنها آوین کنسرو توانسته این روز ها با جدید ترین دستگاه ها انواع برندهای تن ماهی رابا طعم های مختلف به خصوص تن ماهی فلفلی در قوطی های درب آسان بازشو یا همان درب کلیددار با بسته بندی فوق العاده زیبا روانه بازار کند.برندهایی همچون اورگانا،تحفه،تاپسی،میرو تن،پنجره،گلکسی و کیمبال که امروز طرفداران زیادی را در تن ماهی طعم دار دارند.

توزیع کنندگان تن ماهی فلفلی کلیددار

ویژگی بارز تن ماهی های کلیددار چیست؟

امروز با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن دستگاه ها اکثر کارخانه های تولیدی بزرگ در کشور با وارد کردن قوطی های ایزی اپن یا همان کلیددار سعی کرده اند اول اینکه زیبایی بسته بندی محصولات را خود را بالا ببرند و دوم اینکه به نفع مشتری کار کنند و با استفاده از قوطی های درب کلیددار کار باز کردن قوطی را برای مشتری راحت تر کنند.به همین دلیل که امروز باز کردن تن ماهی کار راحتی باشد از قوطی های با درب کلیددار در بسته بندی انواع کنسرو تن ماهی استفاده می شود.این روزها آوین کنسرو در تولید انواع تن ماهی های طعم دار خود به خصوص تن ماهی فلفلی از درب کلیددار برای رفاه مشتری استفاده کرده است.

توزیع کنندگان تن ماهی فلفلی کلیددار

صادرات انواع تن ماهی فلفلی کلیددار

صادرات کنسرو تن ماهی به کشورهای همسایه،کشورهای اروپایی و شهرهای مختلف آن ها از جمله فعالیت‌هایی است که شرکت کنسرو تن ماهی  به خوبی آن را پیگیری و هدایت می‌کند و همین منظور بهترین و مرغوب ترین انواع کنسرو تن ماهی در طعم های مختلف از جمله تن ماهی فلفلی کلید دار را با استاندارد های روز دنیا تولید و بسته بندی می کنند و به کشورها صادر می کنند.بیشتر کارخانه های تولید کنسرو تن ماهی امروزه علاوه بر بازار داخلی به صادرات و فروش کنسرو تن ماهی صادرات به قیمت و کیفیت مناسب اهمیت داده و درصدد ایجاد درآمد زایی و و جلب رضایت مشتری در بازارهای خارجی هستند.تا بتوانند با کیفیت ترین محصولات ایرانی را با قیمت بی نظیر به کشورهای خارجی صادر کنند و برای ایران ارز آوری داشته باشند.

توزیع کنندگان تن ماهی فلفلی کلیددار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید