خرید اینترنتی کنسرو ماهی ارزان

پیشگیری از فشارخون بالا با خوردن کنسرو ماهی

بر اساس تحقیقات به‌عمل آمده، مصرف انواع ماهی حداقل 2 تا 3 بار در هفته توصیه می‌شود كه یكی از انتخاب‌های مناسب، در دسترس و خوش‌طعم، كنسرو ماهی تن می‌باشد. مصرف ماهی در كاهش بیماری قلبی، فشار خون و درد مفاصل و همچنین تنگی نفس بسیار مؤثر است و نیز باعث رشد در نوجوانان می‌شود. بنا به توصیه متخصصان مصرف ماهی تن به دلیل نمك آن برای افراد مبتلا به فشارخون و كودكان زیر 18 ماه مناسب نمی‌باشد. همچنین توصیه می‌شود برای پیشگیری از اضافه وزن از روغن محتوای كنسرو استفاده نشود.نقش مصرف ماهي در كاهش بيماريهاي عروق كرونر، مرگ ناگهاني قلبي و جلوگيري از سكته قلبي مجدد مشخص گرديده است، لذا پيشنهاد شده كه حداقل يك بار مصرف ماهي در هفته در رژيم غذايي منظور گردد. اما پيرامون رابطه مصرف ماهي و ميزان فشار خون مطالعه اپيدميولوژيك جمعيتي تاكنون صورت نگرفته است. بنابراين براي مقايسه تعداد وعده هاي مصرف ماهي (يك وعده در برابر 3 وعده مصرف ماهي) با ميزان فشار خون در سطح جمعيت، اين مطالعه بر روي 1854 نفر (739 مرد و 1110 زن) از جمعيت بالاي 19سال كه فاقد سابقه فشار خون بالا، بيماريهاي قلبي وعروقي و همچنين داراي BMI طبيعي بودند انجام گرديد.

خرید اینترنتی کنسرو ماهی ارزان

آیا محبوب ترین کنسرو ماهی ایران را می شناسید؟

در هر كشور برای استفاده از ماهی تن جهت كنسرو كردن استاندارد خاصی تعریف شده است. در كشور ما، گونه هوور مسقطی یا خطی، گیدر یا زردباله، هوور بندری و زرده مورد تأیید استاندارد ملی می‌باشند. تا سال 1932 مردم اكثر دنیا شناخت زیادی درباره خانواده ماهیان تن نداشتند، تا اینكه یك آمریكایی با بزرگ‌ترین كشتی ماهی‌گیری زمان خود به نام may Flower سفر دریایی خود را از سان‌دیه‌گو آغاز كرد و پس از طی كیلومترها در اطراف هاوایی برای اولین بار ماهی گیدر را به تور انداخت.و در ایران هم محبوبیت صید ماهی هوور و گیدر بسیار زیاد است و در کارخانجات ما انواع تن ماهی با این دو ماهی تولید و به بازار عرضه می شود.در میان تمام کنسرو ماهی ها با برندهای مختلف برندهایی همچون:اصالت،تاپسی،کیمبال،به پذیر،هیلاج،اورگانا،چینود و گلکسی بیشترین طرفدار را در ایران دارند.

خرید اینترنتی کنسرو ماهی ارزان

قیمت تن ماهی ارزان در بازار

تا اواخر سال 98 همه چیز خوب هم کیفیت انواع تن ماهی هم برندها و هم قیمت های انواع تن ماهی اما در در آغاز سال 99 قیمت تن ماهی در ایران روند فوق العاده بالایی گرفت جوری که امروز کنسرو ماهی که در بازار ایران با 12 هزار تومان به فروش می رسید امروز با 18هزار تومان به فروش می رسد و این عدالت نیست.روند صید ماهی کم شده و قوطی های کلید دار دیگر وارد کشور نمی شود و همه چیز دست به دست هم داده تا اقتصاد غذای آماده کمی روبه موج منفی برود.ولی شرکت آوین کنسرو با متخصصین خود تمام این ها را پیش بینی کرده بود و امروز انواع طعم های تن ماهی را با برند شما به قیمت کارخانه تولید می کند تا همه بتوانند انواع برندها با انواع طعم ها را با کیفیت بالا امتحان کنند و لذت ببرند.

خرید اینترنتی کنسرو ماهی ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید