خرید تن ماهی خوب و با کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید…

بهترین تن ماهی ایران

گران ترین تن ماهی ایران

خرید تن ماهی خوب و با کیفیت

امروزه کنسروها مشکلات بسیاری از افراد و بانوان شاغلی که زمانی برای پخت و پز ندارند را حل کرده است. وجود انواع کنسروها با طعم های مختلف موجب ایجاد تنوع در سبد غذایی خانواده ها شده است. کنسروها همچنین قیمت پایین‌تری از سایر مواد غذایی دارند. حمل آن‌ها راحت است، دور ریز زباله پایینی دارند، یکی از هدف‌های اصلی کنسروها رساندن مواد غذایی سالم در طولانی مدت است. همچنین یکی دیگر از فواید کنسروها دسترسی به تمام مواد غذایی در تمام فصول است.هنگامی که به غذاهای سالم فکر می کنید،ممکن است تن ماهی اولین چیزی باشد که در ذهن شما نقش می بندد.با ما همراه باشید تا در این مقاله به صورت کامل در مورد بهترین تن ماهی کشور و گران ترین تن ماهی ایران که این روزها فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است.

خرید تن ماهی خوب و با کیفیت

صنایع غذایی آوین کنسرو یکی از صنایع پیشرو در صنعت کنسروسازی است که در جنوب کشور و در بوشهر تولید کنسرو ماهی را آغاز کرده است و این روزها با برندهای اورگانا و گراتیس توانسته بازار کنسرو ماهی را رونق دهد و امرور دو برند صادراتی با کیفیت را روانه بازارهای داخلی و خارجی کند.اگر به دنبال با کیفیت ترین و بهترین کنسرو های بازار ایران هستید حتما با ما در این مقاله همراه باشید.

خرید تن ماهی خوب و با کیفیت

بهترین تن ماهی ایران

شاید این روزها و در این شرایط سخت کرونایی برایتان خوردن یک غذای آماده مفید اهمیت داشته باشد.به راستی چرا تن ماهی همیشه در سبد خانواده ها جای دارد؟ زیرا تن ماهی یکی از خوشمزه ترین انواع کنسرو ماهی ها است که به دلیل خواص فراوانی که دارد از محبوبیت بسیار بالایی در بین عموم برخوردار است.کنسرو تن ماهی سرشار از مواد معدنی و پروتئین است و به عنوان یک غذای کامل و سالم در بین همه شناخته شده است.اما اگر به دنبال کیفیت بالا هستید برندهای تولیدی آوین کنسرو که در زیر به آنها اشاره می کنیم پرفروش ترین و با کیفیت ترین تن ماهی ها با ماهی هوور درجه یک هستند.

  • اورگانا
  • گراتیس
  • درج
  • شبدیز
  • گلدن مکس
  • گلدن لوکس
  • تاپسی
  • تحفه
  • میرو تن

خرید تن ماهی خوب و با کیفیت

گران ترین تن ماهی ایران

خرید تن ماهی خوب و با کیفیت

وقتی بحث از گران و ارزان بودن یک کنسرو تن ماهی می شود خیلی ها به دنبال این هستند که شاید تن ماهی که گران است ماهی بیشتری درون آن است یا اینکه کیفیت بالایی دارد درست است ولی در هنگام خرید تن ماهی حتما لیبل روی قوطی تن ماهی را بخوانید و سپس تن ماهی مورد نظرتان را انتخاب کنید.استفاده از ماهی هوور یا گیدر درجه یک،استفاده از روغن های گیاهی اعلا و استفاده از قوطی های با کیفیت بالا و درب ایزی اپن یا همان درب کلیددار روی قیمت تمام شده تن ماهی تاثیر گذار است این روزها برندهایی همچون تاپسی،تحفه و اورگانا در بازار ایران با قیمت های میانگین 26هزار تومان در بسته بندی های فوق العاده زیبا به فروش می رسند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید