خرید تن ماهی چابهار با قیمت مناسب

ویتامین B6 موجود در تن های ماهی

بدن ما از ویتامین‌های گروه B  استفاده می‌کند تا مواد غذایی را که می خوریم به انرژی مورد نیاز برای انجام کارهایمان تبدیل کند. مجموعه‌ای از ۸ ویتامین‌های گروه B می‌تواند برای متابولیسم، عملکرد مغز و کبد، رشد و تولید سلول‌های خونی و هم‌چنین حفظ موهای سالم، پوست و بینایی مهم باشد. ویتامین B6 (پیریدوکسین) یکی از هشت نقش کلیدی در حفظ عملکرد مغز و سیستم عصبی را به خود اختصاص داده است. Sonya Angelone، RDN سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی می‌گوید. “ویتامین  B6  باعث تولید هموگلوبین خون می‌شود و این تنها یکی از فواید ویتامین B6 به شمار می‌رود، هموگلوبین همان پروتئین خون است که اکسیژن را به سراسر بدن حمل می کند.و امروز تمام این ویتامین ها در تن ماهی وجود دارد و این نشان از اهمیت بالای تن ماهی است که توصیه شده حتما همه استفاده کنند تا سالم و سرحال باشند.

خرید تن ماهی چابهار با قیمت مناسب

 

ارزش غذایی تن ماهی چابهار

تن ماهی گونه ای از ماهی است که پروتئین زیاد و چربی اندکی دارد .میزان پروتئین موجود در 100 گرم گوشت ماهی تن 22/6 الی 26 گرم است ، در حالی که میزان چربی موجود در هر 100 گرم گوشت ماهی تن بین 0/2 الی 02/7 گرم است . ماهی تن حاوی مواد معدنی کلسیم  فسفر  آهن  سدیم  ویتامین A و ویتامین های گروه B است.تن ماهی چابهار امروز یکی از پرفروش ترین تن ماهی های بازار است چون تمام خواص یک تن در آن وجود دارد.به دلیل وجود دریا در جنوب کشور و صید انواع ماهی های هوور و گیدر امروز جنوب کشور به خصوص چابهار قطب تولید کنسرو تن ماهی با ارزش غذایی فوق العاده بالا است.

خرید تن ماهی چابهار با قیمت مناسب

معروف ترین برند تن ماهی ایران

همه ما می دانیم که با وجود کارخانجات فراوان و شرکت های تولید تن ماهی در ایران یک رقابت بین برندها به وجود آمده و هرکس امروز تن ماهی با استاندارد های لازم و کیفیت بالا تولید کنند در بین مردم طرفداران زیادی دارد.تن ماهی هایی مانند اورگانا،گراتیس،درج،سیحون،شونتون،کیمبال،ریمو،ساحل طلایی،خلیج چابهار تن هایی هستند با کیفیت عالی و درجه یک که این محصول 180 گرم و حاوی فیله ماهی هوور (گوشت تکه ای)، روغن مایع و نمک طعام سرشار از ویتامین های ب۱، ب۳، ب۶ و حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ جهت جلوگیری از تصلب شرائین موثر است. ابعاد این تن ماهی 4 × 8 × 8 سانتی‌متر است. برای ثبت سفارش و اطلاع از نحوه قیمت ها و گرفتن مشاوره رایگان برای خرید بهترین برند تن ماهی همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

خرید تن ماهی چابهار با قیمت مناسب

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید