خرید عمده تن ماهی ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید…

قیمت تن ماهی امروز

پخش عمده تن ماهی

خرید عمده تن ماهی ارزان قیمت

صنایع غذایی آوین کنسرو با تولید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب این روزها به بازار ایران رنگ و بوی خاصی بخشیده است. کنسرو ماهی با برندهای معروف بازار مانند اورگانا و گراتیس در وزن های،120و180گرمی تولید می گردد. معمولا وزن120گرمی مناسب پادگان ها و ارگان های دولتی است که به صورت تک نفره استفاده می شود.چون ارگان های نظامی برای تامین غذای سربازان خود در یک وعده از کنسرو تن ماهی استفاده می کنند که هم یک تنوع غذایی برایشان ایجاد شود.این روزها که مردم درگیر کرونا هستند و از خوردن غذاهای فست فودی می ترسند غذاهای آماده بهداشتی و پلمپ شده از کارخانه می تواند یک یا چندین وعده غذایی شما را تامین کند اگر به دنبال محصول با کیفیت و اعلا هستید که از نظر قیمت هم مناسب باشد با ما تماس بگیرید و با ما همراه باشید تا شما را با قیمت روز انواع تن ماهی و نحوه پخش آن در سراسر کشور بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید خرید ایده آلی داشته باشید.

خرید عمده تن ماهی ارزان قیمت

شاید برایتان سوال باشد که با وجود برندهای مختلف در بازار ایران آیا می توان یک برند با کیفیت و درجه یک پیدا کرد؟بهترین برند کنسرو تن ماهی بازار از چه نوع ماهی تولید می شود؟برترین برندهای بازار از چه نوع ماهی تولید می شوند؟با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با بهترین های بازار ایران بیشتر آشنا کنیم.

خرید عمده تن ماهی ارزان قیمت

قیمت تن ماهی امروز

قیمت تن ماهی 180 گرمی امروز با مواد اولیه بسیار مرغوب مانند ماهی هوور تازه و روغن گیاهی با کیفیت تولید می شود.ممکن است برخی از این کنسرو تن ماهی ها به دلیل استفاده از ماهی زرده دارای کفیت پایینی می باشند.همچنین در بازار روز دنیا قیمت ها متفاوت است. به همین دلیل قیمت کنسرو تن ماهی 180 گرمی امروز فرق دارد و نمی توان یک قیمت ثابتی را برایش در نظر گرفت.مثلا برندهایی همچون اورگانا،تاپسی،تحفه،گراتیس،درج با قیمت های بالای 25هزار تومان به فروش می رسند ولی برندهایی مانند کیوتن،میژه و پالتی تون با قیمت 18900تومان به فروش می رسند و تنها دلیل تغییر قیمت ها فقط به خاطر ماهی استفاده شده در تولید کنسرو تن ماهی می باشد.

خرید عمده تن ماهی ارزان قیمت

پخش عمده تن ماهی

صنایع غذایی آوین کنسرو همیشه سعی کرده که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را روانه بازارهای داخلی و خارجی کند و ثابت کند که این روزهای سخت ایران و درگیری با کرونا روی تولیدات با کیفیت ما تاثیری نگذاشته است.ما در آوین کنسرو برای گسترش فعالیت خود در اکثر شهرهای ایران با زدن دفتر نمایندگی معتبر سعی کرده ایم برندهای خود را به دور افتاده ترین شهرهای ایران ارسال کنیم.تا همه بتوانند طعم غذای آماده واقعی را بچشند.برای ثبت سفارش و استعلام قیمت ها همین حالا با ما تماس بگیرید.

خرید عمده تن ماهی ارزان قیمت

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید