خرید وفروش عمده کنسرو لوبیا در ایران

قیمت کنسرو لوبیا ارزان،مرکز پخش عمده کنسرو لوبیا در ایران،خرید اینترنتی کنسرو لوبیا از درب کارخانه.

خرید وفروش عمده کنسرو لوبیا در ایران

کنسرو لوبیا

لوبیا به دو دسته قرمز و سفید تقسیم میشود که طبیعت لوبیای قرمز گرم و تر و طبع لوبیای سفید معتدل می باشد. خوردن خوراک لوبیا از سقط شدن جنین جلوگیری می کند و همچنین نطفه و رحم را تقویت میکند،کسانی که قصد بارداری دارند خوردن لوبیا را فراموش نکنند زیرا رحم را برای نگهداری جنین آماده میکند.به همین دلیل امروز یک کنسرو فوق العاده پرطرفدار و خوشمزه در غذاهاست.بنابراین لوبیا را می توان به صورت کنسرو مصرف کرد و هیچگونه نگرانی بابت ارزش غذایی کنسرو لوبیا نباید داشت ، چون همان خاصیت لوبیا غیر کنسروی و تازه را دارد و حاوی همان ویتامین هاست، پس با خیال راحت آن را مصرف کنید.پس می بینم ارزش غذایی کنسرو لوبیا به دلیل داشتن پروتئن و انواع ویتامین ها بسیار بالاست ، از اینرو می تواند نقش موثری در رشد ذهنی و قدرت یاد گیری کودکان داشته باشد.

خرید و فروش عمده کنسرو لوبیا در ایران

خواص لوبیا

  • لوبيا از رقيق شدن خون جلوگيري مي‎كند و مقاومت بدن را در مقابل بيماري‎هاي عفوني بالا مي‎برد.
  • خوراك لوبيا باعث تقويت حافظه مي‎گردد.
  • براي دفع سنگ مثانه 200 گرم لوبيا سبز را در يك ليتر آب با كمي نمك پخته ميل شود 3 روز متوالي به عنوان صبحانه ناشتا ميل شود.
  • كساني كه خام گياه‎خوار هستند هيچ وقت از جوانه خام لوبيا استفاده نكنند زيرا سمي است، زيرا در لوبياي خام ماده سمي اسيد سيانيدريك توليد مي‎شود كه در اثر طبخ اين ماده از بين مي‎رود.
  • كساني كه زياد سفيدپوست هستند مي‎توانند لعاب لوبيا را به پوست خود بمالند و آن گاه در معرض آفتاب قرار گيرند تا پوست برنزه شود.
  • مادراني كه در دوران بارداري و دوران شيردهي در غذاي خود لوبيا را قرار مي‎دهند باعث بلندشدن قد كودك مي‎گردد.

خرید و فروش عمده کنسرو لوبیا در ایران

خرید وفروش عمده کنسرو لوبیا در ایران

پروتئین های موجود در کنسرو لوبیا تقریبا با گوشت برابری می کند ، برای کودکانی که میلی به خوردن گوشت قرمز ندارند یا به سختی می خورند می توانید از این لوبیا در برنامه غذایی آنها استفاده کنید به این صورت هیچ نگرانی بابت رشد آنها نخواهید داشت و همیشه سالم و سلامت خواهند بود.به همین دلیل کنسرو لوبیا امروز در بازار ایران به دلیل وجود واسطه ها با قیمت بالایی به فروش می رسد ولی در فروشگاه اینترنتی ما به دلیل اینکه کنسرو لوبیا مستقیم از درب کارخانه وارد فروشگاه می شود  و هیچ واسطه ای وجود ندارد و بسته به نوع و اندازه قوطی ها با قیمت خیلی پایین تر به فروش می رسد،در فروشگاه ما شما می توانید سفارشات خود را به صورت عمده که تخفیفات بالایی دارد و یا جزیی سفارش دهید.

خرید وفروش کنسرو لوبیا در بازار ایران

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید