خرید کنسرو ماهی اورگانا عمده از نمایندگی فروش

سلامتی با مصرف مقداری کنسرو ماهی

هنگامی که به غذاهای سالم فکر می کنید، کنسرو ماهی ممکن است اولین چیزی باشد که در ذهن شما نقش می بندد.کنسرو ماهی همه خواص ماهی را در خود دارد و این بعث شده که در وعده غذایی بسیاری از خانواده ها جا داشته باشد.کنسرو ماهی دارای مقدار زیادی مواد مغذی است که به طور مستقیم با سلامت مغز مرتبط هستند. به عنوان مثال نیاسین که با کاهش خطر ابتلا به آلزایمر و کاهش قدرت شناختی مرتبط با سن ارتباط دارد در این ماهی به وفور یافت می شود. کنسرو ماهی همچنین دارای اسیدهای چرب امگا ۳ است که می تواند عملکرد شناختی را افزایش داده و از بیماری های روانی مانند افسردگی جلوگیری کند.همچنین حملات قلبی و سکته دو تا از شایع ترین علل مرگ زودرس در جهان می باشند. ماهی ها به طور کلی از بهترین غذاها شمرده می شوند و خواص ماهی شامل حال قلب نیز می شود. به عبارتی مصرف منظم کنسرو ماهی سبب سلامت قلب می گردد.

خرید کنسرو ماهی اورگانا عمده از نمایندگی فروش

شرایط نگهداری کنسرو ماهی در منزل

شرایط نگهداری کنسرو ماهی در منزل خیلی مهم است خیلی ها شاید سوال داشته باشند که جای نگهداری کنسرو ماهی در منزل کجاست؟یا اینکه باقیمانده کنسرو باز شده را کجا نگهداری کنیم؟دمای نگهداری کنسرو ماهی چقدر است؟آیا کنسرو ماهی در منزل فاسد می شود؟اینها سوالاتی است که ذهن خیلی از خانواده ها را درگیر کرده است در جواب باید بگوییم لزومی ندارد کنسرو را در جای خیلی خنک مانند یخچال نگهداری کنید. مهم این است که محل نگهداری آن نوسان دمایی نداشته باشد زیرا این نوسان باعث می شود قوطی کنسرو به نقطه شبنم برسد و سطح قوطی را رطوبت بگیرد. این رطوبت باعث زنگ زدگی، سوراخ شدگی و فساد محتویات آن می شود. یخچال هم به این دلیل که در آن به صورت مداوم باز و بسته می شود کنسرو را به نقطه شبنم می رساند و جذب رطوبت در کنسرو می تواند باعث زنگ زدگی و سوراخ شدن آن شود. معمولا بهترین دما برای نگهداری کنسرو بین ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتی گراد است.در ضمن برای جوشاندن کنسرو ماهی قوطی را مستقیم روی شعله قرار ندهید و حدود 20 دقیقه بجوشانید و سپس مصرف کنید.

خرید کنسرو ماهی اورگانا عمده از نمایندگی فروش

فروش تضمینی کنسرو ماهی اورگانا به صورت عمده

ما در شرکت آوین کنسرو آگاهیم که در عصر اینترنت و شبکه های اجتماعی، هیچ متغیری برای موفقیت یک کسب و کار، بالاتر از میزان رضایت مشتریان نمی باشد، برای همین سعی کرده ایم با بالا بردن کیفیت و استفاده از به روز ترین دستگاه ها و متخصصین خبره کنسرو ماهی اورگانا را با میزان بهره وری و کارایی سیستم از طریق سیستم های هوشمند و متکی بر تکنولوژی های روز دنیا و با کاهش هزینه های گزاف تبلیغات؛ حاشیه سود خود را تا حد ممکن کاهش داده و در کنار ارائه خدمات بیشتر و بهتر، رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نماییم؛ و این یعنی بازی برد برد برای ما و مشتریان ما است.در شرایطی که بسیاری از کارخانه ها و شرکت ها با تبلیغات و هزینه های زیاد و نمایش امکانات و تجهیزات ظاهری بجای جلب رضایت مشتری، سعی در کسب اعتبار برای خود دارند، ما اعتبار خود را در گرو تولید کنسرو ماهی اورگانا با کیفیت و درجه یک و لذت بخش برای مشتریان خود می دانیم، بر این اساس آن شرکت ها مجبور هستن با افزایش نامتعارف قیمت محصولات، هزینه های بالای خود را از جیب مشتریان خود تامین کنند و در مقابل ما در شرکت آوین کنسرو با ایجاد بالاترین راندمان کاری و حذف ناکارآمدی ها، منافع همزمان خود و مشتریان خود را بهترین نحو تامین می نمائیم.
برای ثبت سفارش و خرید عمده کنسرو ماهی اورگانا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.
خرید کنسرو ماهی اورگانا عمده از نمایندگی فروش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید