خرید کنسرو ماهی 120گرمی اورگانا فیله

عرضه کنسرو ماهی اورگانا به صورت عمده

فروش کنسرو ماهی اورگانا از درب کارخانه به صورت عمده و جزئی و با قیمت مناسب و ارزان و با کیفیت عالی انجام میشه و بدون واسطه به دست مصرف کننده می رسد. فروش کنسرو ماهی اورگانا که نظر هر مصرف کننده ای را به خود جلب می کند و سفارش خرید اینترنتی کنسرو ماهی با کیفیت چون بدون واسطه است مقرون به صرفه خواهد بود و به قیمت درب کارخانه کنسرو ماهی به دست مصرف کننده می رسد.چون الان در سال 99 هنوز کنسروی تولید نشده ما تمام کنسرو ها را به قیمت سال98 عرضه میکنیم و این امروز به نفع شما خریداران است.

خرید کنسرو ماهی 120گرمی اورگانا فیله

تامین کننده برتر در حوزه کنسرو ماهی

شاید برایتان سوال باشد که با چه شرکتی کار کنم؟از چه شرکتی با چه مشخصاتی خرید کنم؟آیا محصولاتشان کیفیت بلایی دارد؟کنسرو ماهی ارزان را از کجا بخرم؟خیلی واضح است که امروز شرکت های زیادی در ایران کنسرو ماهی را با برندهای مختلف تولید می کنند اول اینکه باید محصولشان مورد تایید وزارت بهداشت باشد علامت سیب سلامت را داشته باشد،تاریخ تولید و انقضا داشته باشد،قیمت روی آن درج شود،نوع ماهی استفاده شده درج شود.امروز کنسرو ماهی اورگانا در ابعاد 120 و 180 گرمی با دو طعم ساده و فلفلی امروز یک کنسرو ماهی با کیفیت از ماهی هوور و با قیمت مناسب نسبت به بازار ایران به قیمت درب کارخانه عرضه می شود و شرکت آوین کنسرو امروز یک شرکت برتر در حوزه عرضه برندهای معروف بازار است.

خرید کنسرو ماهی 120گرمی اورگانا فیله

بهترین مارک کنسرو ماهی در ایران

پس از طی تحقیقات فراوان در حوزه کنسرو ماهی و اینکه کدام برند کنسرو ماهی امروز طرفداران زیادی دارد و کدام یک کیفیت بالاتری دارد و برای کدام یک تقاضا در بازار بیشتر است میبینیم که محصولات شرکت آوین کنسرو با برند اورگانا یکی از پرفروش و پر طرفدارترین ها در ایران است بعد از آن برندهایی مانند:چینود،شبنم،گراتیس،سیحون،درج،شبدیز،ناگیان،شونتون،شیوه،چیلک،پنجره،آفرینها،نومینه و کیمبال برندهای برتر حوزه کنسرو ماهی درجه یک در بازار های داخلی و خارجی هستند.

خرید کنسرو ماهی 120گرمی اورگانا فیله

خرید کنسرو ماهی 120گرمی اورگانا فیله

بسیاری از متخصصان تغذیه بر مصرف غذای دریایی و به ویژه ماهی دست‌کم یک بار در طول هفته تاکید اکید دارند و معتقد هستند که این گوشت سفید مملو از چربی های مفید و دیگر خواص لازم برای بدن انسان است. فیله ماهی هوور که در تولید کنسرو اورگانا استفاده می شود یک منبع عالی از اسیدهای چرب امگا ۳ است که از مزایای مختلفی برای بدن برخوردار است. میزان کالری فیله ماهی به عوامل مختلفی، از جمله نوع ماهی و روش پخت آن بستگی دارد.که در کارخانجات ما با جدیدترین متد روز دنیا طبخ و به کنسرو تبدیل می شود و به قیمت درب کارخانه عرضه می شود.

خرید کنسرو ماهی 120گرمی اورگانا فیله

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید