صادرات انواع کنسرو زیتون به روسیه

قیمت کنسرو زیتون در بازار تهران

زيتون از قديمي ترين منابع غذايي بشر است. مورخين مواد غذايي معتقدند که درخت زيتون بومي منطقه ي درياي مديترانه مي باشد. از پنج هزار سال پيش نه تنها ميوه زيتون در يونان شناخته شده است، بلکه برگ و شاخه هاي آن هم مورد توجه بوده است. به طوري که در انجيل هم از آن ياد شده است. امروزه باغ هاي انبوه درختان زيتون حوزه ي اروپايي مديترانه را پوشانده اند و تهيه ي روغن زيتون شغل پردرآمدي در کشورهايي مانند يونان، ايتاليا، جنوب فرانسه، اسپانيا و پرتغال محسوب مي شود. ناگفته نماند که زيتون در ايران، در منطقه ي رودبار، سال هاي زيادي است که کاشته مي شود و به خوبي محصول مي دهد. ضمناً فعاليت هاي زيادي نيز جهت پرورش زيتون در جنوب کشور صورت گرفته است و در سال هاي اخير با اجراي روش هاي نوين در تهيه ي کنسرو زيتون در مناطق زيتون خيز کشور اين صنعت گسترش يافته و از نظر تجارتي نيز ارزش واقعي خود را بيشتر پيدا مي کند.این کنسرو زیتون امروز در بازار ایران با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد ولی ارزان ترین کنسرو زیتون امروز در بازار تهران به فروش می رسد که برای ثبت سفارش می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

صادرات انواع کنسرو زیتون به روسیه

خرید کنسرو زیتون به صورت عمده

اغلب زیتون‌های شور و کنسروی تهیه شده در کارخانجات از انواع کال و سبز رنگ بوده و به هیچ عنوان سمی نیستند. در صورتی که افراد بتوانند زیتون را به صورت تلخ مصرف کنند می‌توانند از خواص آنتی‌اکسیدانی و درمانی آن بهره‌مند شوند اما چون مصرف زیتون تلخ گاهی غیرممکن و تنها برخی پرورش‌دهندگان زیتون آن هم در مقادیر اندک می‌توانند از آن استفاده کنند، برای ذائقه پسند شدن آن راتلخی‌زدایی می‌کنند.در صنعت، برخی از انواع زیتون‌ها را توسط دستگاه‌های مخصوص هسته گیری کرده و چون بافت میوه سالم مانده و به آن آسیبی نمی‌رسد،خاصیت فراوانی پیدا می کند.از دیدگاه طب سنتی مزاج میوه رسیده زیتون، گرم درجه یک و از نظر‌ تری و خشکی معتدل است. زیتون نارس و سبز، مزاج سرد و خشک و زیتون‌های سیاه طبع گرم و خشک دارند. روغنی که از زیتون رسیده استخراج می‌شود گرم درجه 2 و خشک است.زیتون اشتها‌آور خوبی است و توصیه شده این میوه همراه با غذا و مصلحاتش مصرف شود. بهترین نوع آن زیتون پرورده‌ای است که با گردو، بادام، سرکه خانگی، روغن بادام، سبزی‌های محلی و انار ترش تهیه شده باشد. مصرف زیتون رسیده و پرورده‌ای که با مواد اولیه مرغوب و تازه تهیه شده باشد به همه افراد توصیه می‌شود.که امروز کنسرو زیتون در بازار های داخلی طرفداران زیادی دارد و امروز در فروشگاه اینترنتی ما به صورت عمده و با کیفیت بالا به فروش می رسد.

صادرات انواع کنسرو زیتون به روسیه

فروش کنسرو زیتون صادراتی

متاسفانه برخی دلالان برای این‌که زمینه‌های سودجویی بیشر را فراهم کنند، اذعان می‌کنند که زیتون ارزان است و نمی‌توان برای صادرات آن اقدام کرد. در حالی که برای صادرات کنسرو زیتون به کشورهایی از جمله عراق و پاکستان رایزنی‌هایی صورت گرفته است و سرمایه‌گذاران برای صادرات کنسرو زیتون حمایت می‌شوند.زیتون ایران به روسیه خواهد رفت؟‌ زیتون تاکنون صادرات چشمگیری نداشته و بخش اعظم زیتون تولیدی در داخل کشور مصرف می‌شود. حتی بازار کشورهای همسایه نیز در اختیار ترکیه است.در شرایطی که روابط تجاری میان ترکیه و روسیه تیره و تار شده، فرصت مغتنمی است که ایران بازار مصرفی زیتون روسیه را از آن خود کند. برای نیل به این هدف چه اقداماتی باید انجام شود و آیا ظرفیت تولید زیتون صادراتی برای حضور در بازار روسیه در کشور وجود دارد؟ مشکلات و موانعی که باید از مسیر صادرات برداشته شوند، کدامند؟بخش خصوصی آمادگی خود را برای صادرات زیتون به روسیه اعلام کردهدر صورت رفع مشکلاتی که در مسیر صادرکنندگان ایرانی وجود دارد می‌توان صادرات به این کشور را آغاز کرد.و می توان با تجارت کنسرو زیتون به روسیه ارزآوری فراوانی برای کشورمان ایجاد کنیم.

صادرات انواع کنسرو زیتون به روسیه

نمایندگی پخش و فروش کنسرو زیتون

کنسرو زیتون در نتیجه فراوری با کیفیت ترین زیتون های مناطق شمال ایران می باشد که بعد از دریافت و تلخی زدایی درجه بندی و سورتینگ می شوند و در ادامه در ظروف غیر قابل نفوذ بسته بندی و پاستوریزه می گردند.نمایندگی فروش زیتون در شهر هایی نظیر تهران، اصفهان، مشهد، یزد و …، بهترین زیتون خام، زیتون کنسروی مرغوب، زیتون شور درجه یک و دیگر محصولات را با قیمتی معقول در اختیار مشتری قرار می دهد. آیا در بازار مجازی، سایت هایی هستند که به نوعی نمایندگی فروش زیتون کنسروی مرغوب از برند های شناخته شده محسوب شوند؟به جهت خرید زیتون کنسروی مرغوب با قیمت مناسب و اطمینان از کیفیت، برند های برتر پیشنهاد ما به شماست.مراکز عرضه مواد غذایی، همگی برند های متنوعی از زیتون کنسروی را برای فروش دارا هستند، اما بهتر است شما به منظور خرید زیتون از نمایندگی فروش آوین کنسرو این کار را انجام دهید.نمایندگی فروش زیتون هم در بازار حقیقی و هم در بازار مجازی، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

صادرات انواع کنسرو زیتون به روسیه

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید