صادرات کنسرو ماهی گلکسی به کشورهای همسایه

رشد بهتر با خوردن هر روز مقداری کنسرو ماهی

کنسرو ماهی دارای مجموعه‌ای از مواد مغذی است که برای رشد کودک شما مهم خواهد بود. بیشتر کارشناسان معتقدند که مواد مغذی اصلی ماهی، دو اسید چرب امگا۳ به نام DHA و EPA است که به سختی در غذاهای دیگر یافت می‌شود. ماهی‌ها همچنین حاوی سطوح پایینی از چربی‌های اشباع‌شده و سطوح بالایی از پروتئین، ویتامین D و دیگر مواد مغذی هستند که برای سلامت کودک بسیار مهم است و از آنجا که چربی‌های امگا۳ از طریق شیر مادر به نوزاد منتقل می‌شود، بیشتر کارشناسان معتقدند که بهتر است زنان شیرده در طول هفته مقدار مشخصی ماهی بخورند. آنها توصیه می‌کنند که زنان باردار یا شیرده در هفته، ۲۲۵ تا ۳۴۰ گرم از انواع غذاهای دریایی حاوی سطوح پایین جیوه بخورند.از دیگر مواد مغذی موجود در انواع کنسرو ماهی که می تواند به رشد بهتر کمک کند می توان انواع ویتامین های محلول در آب و محلول در چربی و انواع مواد معدنی مانند سدیم، آهن، فسفر، سلنیوم، روی، منگنز و مس را نام برد.

صادرات کنسرو ماهی گلکسی به کشورهای همسایه

میزان کالری کنسرو تن ماهی بدون روغن

یک مطالعه منتشر شده در مجله American Journal of Clinical Nutrition نشان داد که خوردن غذاهای غنی از پروتئین، نسبت به مصرف غذاهای سرشار از کربوهیدرات منجر به کاهش بیشتر سطح گریلین می شود. این ماده هورمونی است که مسئول تحریک گرسنگی است. پروتیئن سرعت تخلیه معده را کاهش داد و باعث افزایش سیری می شود. مطالعه دیگری که توسط محققان دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن انجام شد نشان داد که تنها افزایش ۱۵ درصدی در مصرف پروتئین موجب کاهش ۴۴۱ کالری در روز می شود و این کاهش کالری ارتباط معنی داری با کاهش وزن چربی بدن دارد.در واقع ارزش غذایی که در هر 100 گرم  ماهی تون  وجود دارد به شرح زیر می باشد: انرژی ۱۱۶ کالری، چربی ۱ گرم، کلسترول ۳۰ میلی گرم، سدیم ۳۳۸ میلی گرم، پروتئین ۲۶ گرم، آهن ۹ درصد و این ها باعث شده که کنسرو ماهی در وعده غذایی تمام خانواده های ایرانی باشد و با مصرف کنسرو تن ماهی بتوانند مقدار زیادی از املاح مغذی بدن خود را تامین کنند.

صادرات کنسرو ماهی گلکسی به کشورهای همسایه

انواع کنسرو ماهی گلکسی موجود در بازار

تن ماهی گالکسی از مرغوب ترین ماهی های تون (گیدر یا هوور) تهیه شده و در قوطی های ۱۸۰ گرمی با درب کلید دار easy open بسته بندی می گردد. توجه ویژه به کیفیت و حفظ ارزش تغذیه ای مطابق با استانداردهای روز دنیا و نظارت دقیق واحد کنترل کیفیت کارخانه در تولید محصول کاملا بهداشتی در زمره اهداف تولید کننده قرار دارد.اگر چه کنسرو ماهی یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین غذاهای دریایی دنیاست، اما امروز از این خوراکی گرفته تا انواع خورشت و خوراک به صورت کنسروی تولید می شود.یک راه بسیار ساده و قطعی برای حصول اطمینان از سالم بودن کنسرو ماهی یا هر غذای کنسروی دیگر (جز کمپوت میوه) این است که حتما آن را به مدت 20 دقیقه در آب بجوشانید. باکتری خطرناک داخل کنسرو در این مدت به طور کامل از بین رفته و غذای شما سالم خواهد بود. ممکن است در فرایند تولید، حمل و جابجایی یا نگهداری در فروشگاه ماده غذایی داخل قوطی کنسرو فاسد شده باشد. اگر بعد از 20 دقیقه جوشیدن متوجه شدید که غذا طعم و رنگ طبیعی ندارد، حتما آن را دور بریزید.برای خرید انواع کنسرو ماهی گلکسی می توانید با مراجعه به سوپر مارکت ها یا فروشگاه های زنجیره ای و یا راه ساده تر با یک تماس با ما یک محصول فوق العاده با کیفیت را به قیمت کارخانه خریداری کنید.

صادرات کنسرو ماهی گلکسی به کشورهای همسایه

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید