فروشگاه عرضه تن ماهی درج

عرضه تن ماهی درج با ارسال زایگان

ماهی تن از دسته محصولات دریایی است که به علت سلامت طبیعی و خواص فراوان آن، مورد توجه بسیاری از خانوادهها و مصرف کنندگان در سراسر جهان امروز قرار گرفته است. متداولترین روش مصرف آن به صورت کنسرو شده میباشد. بر اساس آمار به دست آمده نیمی از ماهی تن صیدشده در جهان از قسمت جنوبی اقیانوس آرام است که 95 درصد مصرف سالیانه آن در کشورهای آمریکا، تایوان، ژاپن و کره میباشد.که امروز در ایران هم شرکت ما با تولید تن ماهی درج حرف اول را در بین تمام برندها می زند و در صورت خرید عمده از محصولات درج و خرید تناژ بالا از ما می توانید سفارش را رایگان تحویل بگیرید و این یکی از تخفیفات عیدانه فوق العاده ما است.

فروشگاه عرضه تن ماهی درج

 

بهترین برند تن ماهی ایرانی و وارداتی

در هر کشور برای استفاده از ماهی تن جهت کنسرو کردن استاندارد خاصی تعریف شده است. در کشور ما، گونه هوور مسقطی یا خطی، گیدر یا زردباله، هوور بندری و زرده مورد تأیید استاندارد ملی میباشند. تا سال 1932 مردم اکثر دنیا شناخت زیادی درباره خانواده ماهیان تن نداشتند، تا اینکه یک آمریکایی با بزرگترین کشتی ماهیگیری زمان خود به نام may Flower سفر دریایی خود را از ساندیه گو آغاز کرد و پس از طی کیلومترها در اطراف هاوایی برای اولین بار ماهی گیدر را به تور انداخت.و امروز بهترین برند ایران یعنی تن ماهی درج را با کیفیت بالا و ماهی گیدر و هوور تولید میکنیم و به بازار های داخلی و خارجی صادر میکنیم و این امروز بزرگترین افتخار ما است.

فروشگاه عرضه تن ماهی درج

مراکز خرید تن ماهی درج ارزان قیمت

ماهی از آن گروه غذاهایی است که مصرف حداقل ۲ وعده آن در هفته توصیه می‌شود اما برخی خانواده‌ها به دلیل دردسرهایی که پاک کردن ماهی دارد یا طعم و بویی که می‌دهد چندان تمایل به مصرف آن ندارند. برخی افراد هم می‌خواهند از تفاوت ارزش غذایی ماهی تازه و کنسروی بدانند و اینکه آیا می‌توان کنسرو ماهی را جایگزین ماهی تازه کرد یا خیر؟ این کاملا درست است که ماهی تازه با کنسرو تن ماهی هیچ تفاوتی ندارد ما در اقسی نقاط کشورمان نمایندگی معتبر داریم که یک سری شرکت های پخش کننده زیر نظر آن ها تن ماهی درج را با کیفیت بالا روانه بازار می کنیم و قیمت ما نسبت به قیمت بازار کاملا کمتر و ارزان تر است.

فروشگاه عرضه تن ماهی درج

تولید کننده تن ماهی درج در مشهد

تن ماهی عامل مهمتر میزان چربی و کلسترول پایین آن است. وجود اسید چرب امگا 3 یکی دیگر از ویژگیهای مهم این نوع فرآورده به حساب میاید. از دیگر مواد مغذی این نوع ماهی میتوان انواع ویتامینهای محلول در آب و محلول در چربی و انواع مواد معدنی مانند سدیم، آهن، فسفر، سلنیوم، روی، منگنز و مس را نام برد.ما امروز در سراسر ایران تولید تن ماهی درج را راه انداختیم تا همه بتوانند از انواع تن ماهی درج با کیفیت استفاده کنند فقط کافیست برای ثبت سفارش با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.تا شما راهنمایی کند.

فروشگاه عرضه تن ماهی درج

انواع تن ماهی درج

  • تن ماهی در روغن زیتون
  • تن ماهی شویدی
  • تن ماهی فلفلی
  • قلیه ماهی
  • تن ماهی با طعم دود
  • کنسرو سالاد تن ماهی
  • کنسرو ماهی زرده در روغن

فروشگاه عرضه تن ماهی درج

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید