فروش انواع تن ماهی با وزن 120 و180 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید…

خرید اینترنتی انواع تن ماهی

قیمت عمده تن ماهی

فروش انواع تن ماهی با وزن 120 و180 گرمی

 

اگر بخواهیم در مورد ماهی های استفاده شده در کنسرو تن ماهی صحبت کنیم باید بگوییم که،ماهي دريا از بهترين منابع يد به حساب مي‌آيد. يد يكي از مواد مغذي است كه تاثير مهمي‌ در سلامت انسان دارد. يد در رشد آثار قابل‌توجهي دارد و كمبود آن موجب اختلال در رشد، كوتاهي قد مي‌شود. بنابراين مصرف ماهي و تن ماهی به مقدار كافي در دوران رشد ضروري است. يد همچنين در تكامل سيستم عصبي نقش مهمي ‌دارد و چنانچه خانم‌ها در دوران بارداري مبتلا به كمبود شديد يد باشند،می تواند كودكانشان علاوه بر اختلال در رشد جسمي‌ دچار عقب افتادگي ذهني نيز می شوند و اين مشكل تا آخر عمر گريبان‌گير آنها خواهد شد. همچنين كمبود يد در شير مادر مي‌تواند منجر به اختلال در رشد جسمي‌ و ذهني كودك شيرخوار بشود.با ما همراه شوید تا در مورد خرید اینترنتی و آسان تن ماهی و همچنین در مورد قیمت روز تن ماهی نکاتی را برای شما بیان کنیم.

فروش انواع تن ماهی با وزن 120 و180 گرمی

شمال و جنوب کشور قطب انواع ماهی ها هستند که برای تولید کنسرو تن ماهی در کارخانجات استفاده می شوند آوین کنسرو در تولیدات خود با برندهای روز بازار ایران تنها از ماهی های هوور و گیدر در تولیدات خود استفاده می کند چون این نوع ماهی ها کیفیت بالایی دارند و در وزن های 120،180و240گرمی با درب کلیددار و شیرینگ24 عددی روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.
فروش انواع تن ماهی با وزن 120 و180 گرمی

خرید اینترنتی انواع تن ماهی

فروش انواع تن ماهی با وزن 120 و180 گرمی

برای کسانی که به دنبال یک شرکت با سابقه و با کیفیت می گردند تا بتوانند بهترین تن ماه بازار را تهیه کنند باید بگوییم صنایع غذایی آوین کنسرو با کادری مجرب و با جدیدترین متد روز دنیا در حال تولید انواع کنسرو تن ماهی با برندهای مختلف است که به شما توصیه می کند که خرید اینترنتی یا خرید مستقیم را انتخاب کنید و برند مدنظرتان را با قیمتی عالی بدون دخالت واسطه خریداری کنید.در خرید مستقیم انواع کنسرو، قیمت آن بهتر و مناسب تر است. در خرید مستقیم انواع کنسرو ارزان، بدون نیاز به واسطه ها در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرند و به همین علت در این گونه خرید و تهیه محصول قیمت نهایی بهتر و مناسب تر است.در خرید اینترنتی فرصت دارید که برندها را با هم مقایسه کنید و در صورت امکان خرید کنید.

قیمت عمده تن ماهی

فروش انواع تن ماهی با وزن 120 و180 گرمی

بازار پر نوسان ایران دست تولید کننده را برای قیمت گذاری ثابت بسته است و با بالارفتن قیمت دلار در ایران قیمت تمام شده کنسرو ماهی نیز بالا می رود و همین امر باعث سردرگمی تولید کننده می شود.همیشه قیمت عمده تن ماهی خیلی پایین تر از خرده فروشی تن ماهی است اگر به دنبال برترین برندهای تن ماهی به صورت عمده و به قیمت درب کارخانه هستید می توانید بدون شک به کیفیت این برندها با خیال راحت آنها را با قیمتی فوق العاده خریداری کنید.

  • اورگانا
  • تاپسی
  • گلکسی
  • تحفه
  • گراتیس
  • گلدن لوکس
  • گلدن مکس
  • میرو تن
  • درج

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید