فروش انواع تن ماهی طعم دار

آنچه در این مقاله می خوانید…

قیمت امروز تن ماهی

بازار خرید و فروش انواع تن ماهی

فروش انواع تن ماهی طعم دار

یکی از غذاهای آماده لاکچری و پر طرفداری است که این روزها به دلیل مشغله زیاد افراد استفاده می کنند چون فرصتی برای پخت و پز ندارند از این رو کنسرو تن ماهی غذای محبوب این روز های ایران است که مردم به راحتی می توانند انواع تن ماهی را به دلخواه با هر طهم و اندازه ای که می خواهند تهیه کنند و از خوردن آن لذت ببرند.صنایع غذایی آوین کنسرو یکی از این تولید کننده ها است که بهترین تن ماهی ها را برای برترین برندهای بازار تولید می کند با ما همراه باشید تا برترین طعم های تن ماهی را به شما معرفی کنیم.

فروش انواع تن ماهی طعم دار

شاید اگر کمی در بازار چرخیده باشید متوجه این قضیه شده اید که برترین برندهای داخل بازار فقط با تن ماهی ساده در روغن گیاهی در بازار هستند ولی آوین کنسرو این روزها با تولیدات خود برای برندهای معروف انواع طعم هایتن ماهی را تولید می کند و به بازار عرضه می کند. انواع طعم های تن ماهی در بازار ایران عبارت اند از:

  • تن ماهی ساده
  • تن ماهی فلفلی
  • تن ماهی شویدی
  • تن ماهی دودی
  • تن ماهی زیتونی
  • قلیه ماهی
  • قلیه میگو
  • تن ماهی در آب نمک یا رژیمی

فروش انواع تن ماهی طعم دار

قیمت امروز تن ماهی

بالا رفتن قیمت دلار و وارد نشدن قوطی کنسرو تن ماهی و همچنین کم شدن صید ماهی هوور و گیدر برای تولید تن ماهی باعث شده که در ماه های اخیر دو الی سه بار قیمت ها تغییر کرده است.و نمی توان به یک ثبات قیمت رسید و این برنامه پیش آمده مشتری ها را هم سردر گم کرده که خرید بکنند یا نه؟امل این روز ها صنایع غذایی آوین کنسرو تولیدات خود را ادامه می دهد و قیمت تن ماهی را هروز به قیمت درب کارخانه و پایین تر از قیمت بازار به فروش می رساند برای ثبت سفارش فقط کافیه با ما تماس بگیرید.

فروش انواع تن ماهی طعم دار

بازار خرید و فروش انواع تن ماهی

پخش عمده انواع کنسرو تن ماهی در بازار ایران توسط آوین کنسرو عرضه می شود و ما در نظر داریم که با کیفیت ترین محصولات را با قیمتی مناسب و ارزان تر از قیمت بازار به سراسر کشور ارسال کنیم.برای خرید انواع برندهای تن ماهی در طعم های گفته شده فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا متوجه تفاوت قیمت ها و کیفیت فوق العاده محصولات ما شوید و انواع تن ماهی را با تخفیف عالی به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

پخش عمده انواع کنسرو ماهی این مواد غذایی خوب و با کیفیت را با یک قیمت ارزان به دست خریداران می رساند. این پخش عمده در نظر دارد تا به آن دسته از خریداران که این محصول را در حجم بالا سفارش دهند یک تخفیف ویژه ای در نظر می گیرد. این یک فرصت بسیار خوب برای خریداران می باشد تا این محصول خوب را با قیمت استثنایی تهیه نمایند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید