فروش انواع کنسرو ماهی خوش طعم

با کیفیت ترین کنسرو ماهی های ایران

آیا می دانید کدام برند کنسرو ماهی کیفیت بالاتری دارد؟ برای اینکه بتوانید بهترین نوع کنسرو مورد نیاز را تهیه کنید به چه مراکزی باید مراجعه کنیم یکی از کارخانجاتی که  سالها در کنسرو ماهی فعالیت داشته است صنایع غذایی آوین کنسرو می باشد.که انواع تن ماهی را با برندهایی همچون اورگانا،تاپسی،گلدن لوکس و… با استفاده از مواد اولیه با کیفیت شناخته شده در استانداردها می باشد. در کارخانه ها برای تولید کنسرو تن ماهی برای جذب مشتری از سایزها یه مختلف و طعم های متفاوت تولید می کند.کارخانه های کنسرو سازی نه تنها در استانداردها بلکه در سلایق مشتریان به صورت قوی عمل کرده تا با هر ذائقه ای طعم های متفاوت کنسرو ماهی را تولید و در صادرات عملکرد موفق داشته باشد.امروز طعم هایی همچون دودی،شویدی،فلفلی،زیتونی و رژیمی طرفداران خاص خود را دارند.

فروش انواع کنسرو ماهی خوش طعم

طرز تهیه کنسرو ماهی با کیفیت

در کشور ما، کنسرو ماهی تن طرفداران زیادی دارد. تن نام یک نوع ماهی نیست بلکه نام گروهی وسیع از ماهی‌هاست؛ در ایران از ۴ نوع ماهی تن استفاده می‌شود؛ گیدر (زردباله)، ماکرل و هوور (مسقطی، خطی، بندری و معمولی)، زرده و اسبک (بادبان ماهی) که  هوور و گیدر انواع مرغوب و گران تر و و زرده و اسبک انواع نامرغوب تر هستند. کنسرو ماهی تن به دلیل، طعم، مزه، رنگ، بو، کیفیت و ارزش تغذیه متفاوت، قیمت های متفاوتی دارد که متاسفانه تشخیص نوع ماهی تن با نگاه کردن، برای افراد غیرمتخصص ممکن نیست. کنسروهای تن گیدر و ماکرل گوشتی ترد، تکه‌ای و روشن با طعمی ملایم، هوور گوشتی پرخون و شکلاتی رنگ با طعمی گرم و گونه زرده و اسبک هم به دلیل رنگ تیره‌تر و مزه‌ای تلخ، کیفیت پایین و قیمت ارزان‌تری دارد.همچنین نوع روغن استفاده شده در کنسرو ماهی روغن گیاهی می باشد و قوطی های استفاده شده ایزی اپن می باشند.حتما در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضا تن ماهی توجه کنید.

فروش انواع کنسرو ماهی خوش طعم

 

فروش انواع کنسرو ماهی خوش طعم

کنسرو ماهی به عنوان یک غذای آماده و یک وعده غذایی کامل شناخته می شود به همین دلیل تمام ارگان های دولتی و تمام شرکت ها برای پرسنل خود هفته ای یکبار تن ماهی می دهند.طعم خوب انواع برندهای تولیدی تن ماهی شرکت آوین کنسرو باعث شده تا در بازار بدون رقیب باشد و هر طعمی را که شما بخواهید با هر کیفیتی با هر نوع ماهی تولید می کند و با قیمتی فوق العاده عالی در اختیار شما قرار می دهد.برای استعلام قیمت ها،برنده و طعم ها فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

فروش انواع کنسرو ماهی خوش طعم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید