فروش بهترین کنسرو لوبیا چیتی ارزان مخصوص کوهنوردان

خرید کنسرو لوبیا چیتی ارزان،قیمت کنسرو لوبیا چیتی در بازار ایران،خرید عمده کنسرو لوبیا چیتی با قیمت کارخانه،خرید اینترنتی کنسرو لوبیا چیتی بدون واسطه.

خرید بهترین کنسرو لوبیا ارزان

کنسرو لوبیا چیتی چه خواصی دارد؟

لوبیا چیتی یکی از محبوب ترین حبوبات است که مزه خوشایندتری نسبت به انواع لوبیا دارد،لوبیا چیتی ظاهری متفاوت دارد. ماده ای صورتی رنگ که سطحی خالدار بر روی آن نقش بسته است،لوبیا چیتی را در غذاهایی مانند خورشت ها  و کنسرو لوبیا که خواص زیادی دارند به کار می‌برند.مصرف لوبیا چیتی میزان قندخون را ثابت نگه داشته و انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند. خوردن لوبیا چیتی به افراد دیابتی توصیه می‌شود.در زمستان مصرف خوراک لوبیا افزایش می‌یابد. طعم لوبیا چیتی مانند خامه است. از این رو طعمی بسیار لذیذ دارد.به خاطر همین امروز ورزشکاران به خصوص کوهنوردان به کنسرو لوبیا چیتی روی آورده اند.

خرید بهترین کنسرو لوبیا چیتی ارزان برای کوهنوردان

طرز تهیه کنسرو لوبیا چیتی در کارخانه

کنسرو لوبیا چیتی در کارخانه در چند مرحله انجام می گیرید.

  • در مرحله اول لوبیا را خیس کرده تا بافت آن نرم شده و دمای پخت کاهش یابد. گاهی وزن لوبیا در این مرحله تا دو برابر آن می‌رسد. خیساندن لوبیا بسیار اهمیت دارد زیرا باعث می‌شود پس از واردشدن به مرحله تهیه سس، ظاهر تیره پیدا نکند. آب خیساندن لوبیا باید سبک باشد. آب سخت ممکن است زمان پخت لوبیا را طولانی کند. در پایان این مرحله مقداری شن ته نشین می‌شود به همین دلیل آن را شن گیری نیز می‌نامند.
  • در مرحله دوم که آنزیم بری نام دارد مواد قندی لوبیا که ایجاد نفخ می‌کند را خارج می‌سازند. آنزیم بری پوست لوبیا را جدا کرده و آن را به دو نیم تقسیم می‌کند. پس از طی این مرحله لوبیا با آب سرد شسته می‌شود.
  • پرکردن لوبیا در قوطی ها در مرحله سوم انجام می‌گیرد. مقدار مواد گنجانده شده در کنسروها معمولا 220گرم است.
  • در مرحله نهایی، سس به لوبیا اضافه می‌شود. نشاسته، آب و رب مواد تشکیل دهنده سس لوبیا هستند. فرمول این سس ها بیشتر تجربی است و به هنر آشپز بستگی دارد.
  • خارج کردن اکسیژن مهم ترین مرحله کنسرو سازی است. فشار زیاد داخلی، درزهای قوطی را باز می‌کند. خارج نکردن اکسیژن موجب تسریع اکسیداسیون و زنگ زدگی می‌شود. خارج کردن هوای اضافی کنسرو لوبیا ویتامین سی آن را حفظ می‌کند.
  • پس از خارج کردن گازها باید درب قوطی به سرعت بسته شود. کنسروها باید دارای انقضای طولانی باشند از این رو باید عاری از عوامل موثر در فساد باشند. استریلیزاسیون کنسرو باید قدرت از بین بردن همه میکروب ها را داشته باشد.
  • پس از بستن درب، قوطی ها به خوبی تمیز شده و بلافاصله سرد می‌شوند. لوبیا در دمای 40درجه سرد می‌شود. سرد کردن لوبیا خواص آن را حفظ می‌کند و از نفوذ میکروب های جلوگیری به عمل می‌آورد. این روش طرز تهیه کنسرو لوبیا در کارخانه به شمار می‌آید.

خرید بهترین کنسرو لوبیا چیتی ارزان برای کوهنوردان

 

فروش بهترین کنسرو لوبیا چیتی ارزان مخصوص کوهنوردان

لوبیا یکی از مواد پرخاصیت و مغذی است که در انواع غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهره بردن از کنسرو لوبیا ضمن داشتن استاندارد، آماده سازی آن را آسان نموده است.لوبیا چیتی سرشاز از فیبر، کربوهیدرات، پتاسیم، منیزیوم و فولات است که در درمان بیماری هایی مانند حملات قلبی، سرطان، فشارخون، نقرس، آلزایمر و پارکینسون نقش دارند.به همین دلیل امروزبا قیمت مناسب و ارزان نسبت به بازار های داخلی و خارجی این کنسرو خوشمزه را در اختیار ورزشکاران علی الخصوص کوهنوردان عزیز قرار می دهیم فقط کافیست همین حالا تماس بگیرید و با بزرگترین و ارزان ترین فروشگاه اینترنتی آشنا شوید و سفارشات خود را ثبت کنید.

فروش بهترین کنسرو لوبیا چیتی ارزان مخصوص کوهنوردان

 

کارشناس و مشاور فروش
راه های ارتباطی:
فروش بهترین کنسرو لوبیا چیتی ارزان مخصوص کوهنوردان شماره موبایل: ۰۹۱۳۰۵۷۳۸۳۱
فروش بهترین کنسرو لوبیا چیتی ارزان مخصوص کوهنوردان شماره تلفن ثابت:۰۳۸۳۴۲۳۴۶۷۹
فروش بهترین کنسرو لوبیا چیتی ارزان مخصوص کوهنوردان پست الکترونیکی: www.pltf1371@gmail.com

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید