فروش مستقیم تن ماهی 120 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید…

فواید تن ماهی برای ورزشکاران

نرخ تن ماهی 120 گرمی

فروش مستقیم تن ماهی 120 گرمی

فروش عمده کنسرو ماهی توسط صنایع غذایی آوین کنسرو انجام میگیرد. شرکت آوین کنسرو از سال 1390 به بعد در بوشهر کار خود را آغاز کرده است. کیفیت محصولات آوین کنسرو با برندهای روز اورگانا و گراتیس نسبت به رقبای خود بسیار بالاتر بوده و تنوع محصولات آن برای هر ذائقه ای تعریف شده است.

شرکت آوین کنسرو مانند  شرکت خیارشور سحر با در نظر گرفتن اینکه محصولی را ارائه نماید که تمامی مشتریان از آن راضی بوده و خرید خود را تکرار کنند به کار خود ادامه می دهد.محصولات آوین کنسرو با قیمت های مناسب و مختلف در بازار عرضه می شود.کنسرو تن ماهی اورگانا در وزن های90،120 و 180 گرمی تولید می گردد.

معمولا وزن 90 گرمی مناسب پادگان ها و ارگان های دولتی است که به صورت تک نفره استفاده می شود.با ما همراه باشید تا شما را با فواید تن ماهی و قیمت های فوق العاده عالی مجموعه بیشتر آشنا کنیم.

فروش مستقیم تن ماهی 120 گرمی

آیا امروز فرصت کافی برای پخت و پز ندارید؟آیا امروز دوست دارید یک غذای آماده میل کنید و در خرید برندهای کنسرو تن ماهی تردید دارید؟آیا برای پادگان های نظامی و رستوران ها به دنبال کنسرو تن ماهی ارزان هستید؟ما درجواب سوالات شما باید بگوییم که کنسرو تن ماهی اورگانا،تاپسی،گلدن لوکس و تحفه بی نظیر ترین برندهای بازار با طعمی فوق العاده عالی و قیمتی مناسب به صورت عمده و درب کارخانه به فروش می رسند فقط کافیست با ما تماس بگیرید.
فروش مستقیم تن ماهی 120 گرمی

فواید تن ماهی برای ورزشکاران

فروش مستقیم تن ماهی 120 گرمی

خواص تن ماهی بسیار زیاد است و شما می‌توانید امراض بسیار زیادی را با استفاده از این ماده خوراکی خوشمزه درمان کنید. تن ماهی را به سفره غذای خود بیاورید و سلامت تمامی اعضای خانواده تان را تضمین کنید. مصرف کنسرو تن ماهی سبب بالا رفتن هوش کودک، درمان بیماری در دوران پیری و تضمین سلامت ورزشکاران می‌شود. با خوردن تن در دوران بارداری می‌توانید به بالا رفتن آی کیو نوزاد نیز کمک کنید.و برخی موارد دیگر که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

  • خواص تن ماهی در بدن‌سازی ثابت‌شده است. همه شما به‌خوبی می‌دانید ورزشکاران به دلیل تحمل وزنه‌های سنگین در حین بدن‌سازی عضلاتشان بیشتر از دیگران نیاز به مراقبت دارد. از همین رو شما با مصرف تن ماهی مقدار بسیار زیادی پروتئین را نسبت به تخم‌مرغ و گوشت قرمز می‌توانید برای خود فراهم کنید.
  • یکی دیگر از تاثیر شگفت انگیز روغن ماهی در بدنسازی، کاهش التهاب و خستگی و درد ناشی از انجام تمرینات سنگین بدنسازی برای شما ورزشکاران است که سبب می شود با راحتی بیشتری در زمان به پایان رسیدن برنامه تمرینی خود همراه شوید و بتوانید از وضعیت سرحال خود برای انجام دیگر کارهای روزمرگی تان استفاده نمایید.
  • بايد بدانيد كه اگر نيم تا يك ساعت بعد از ورزش، ماهي تن مصرف كنيد بدن‌تان ميزان قابل‌توجهي پروتئين دريافت كرده و آماده عضله‌سازي مي‌شود.

نرخ تن ماهی 120 گرمی

فروش مستقیم تن ماهی 120 گرمی

بازار بی ثبات امروز و درگیر شدن مردم با بیماری کرونا باعث شده که تمام بازاریان و فعالان عرضه مواد غذایی با ریسک بالا تولید کنند و بفروشند از این رو قیمت ها روز به روز قابل تغییر است ولی مجموعه آوین کنسرو امروز بهترین تن ماهی 120 گرمی و کنسرو زیتون سیاه را برترین برند ایران یعنی تن ماهی بوشهری اورگانا به صورت عمده و به قیمت درب کارخانه به فروش می رساند.قیمت تمام شده شیرینگ24 عددی کنسرو تن ماهی 120 گرمی با درب آسان بازشو یا همان درب کلیددار بسیار پایین تر از قیمت بازار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید