فروش ویژه کنسرو قورمه سبزی با مزه خانگی

یکی از بهترین غذاهایی که در خانواده های ایرانی بیشترین طرفدار را دارد خورشت قورمه سبزی است.در این سایت قصد داریم شما را آشنا کنیم با طرز پخت این خورشت خوشمزه همچنین خواص فوق العاده زیاده آن و اینکه این محصول با چه قیمتی در بازار عرضه می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خورشت قورمه سبزی

خورشت قورمه سبزی یکی از اصلی ترین غذاهای اصیل ایرانی است.قورمه سبزی در گوشه و کنار کشور عزیزمان ایران به طور معمول به یک شیوه و شکل در سراسر  کشورمان پخته می شود.یعنی به عبارتی این غذا نقطه سنجش مهارت آشپزی بانوان ایرانی است . جالب است بدانید که در تمام دنیا نیز اصلالت لیران غذا را منتسب به ایرانی ها می دانند.قورمه سبزیقورمه سبزی از معدود غذاعایی است که در بین ایرانی ها نسل به نسل از مادر به دختر منتقل شده است. یعنی قورمه سبزی که صد سال پیش طبخ می شد با قورمه سبزی که این روزها در خانه های ایرانیان طبخ می شود تفاوت چندانی ندارد.خورشت قورمه سبزی به دلیل داشتن آهن برای افراد کم خون بسیار مناسب است،این غذا سرشار از منیزیم است بنابراین نقش موثری در رفع گرفتگی عضلات دارد.

 

مواد لازم برای پخت کنسرو قورمه سبزی

گوشت،پیاز سرخ کرده،روغن حیوانی یا نباتی،لیمو عمانی،لوبیا قرمز یا لوبیا چیتی،سبزی خورشتی،نمک،زردچوبه و فلفل به مقدار لازم.

طرز پخت خورشت قورمه سبزی

  • لوبیا ها رو از قبل چند ساعتی خیس بدید. پیاز رو خرد میکنیم و در مقداری روغن با زردچوبه تفت میدیم. کمی که سبک و طلایی شد گوشت ها رو با فلفل سیاه اضافه میکنیم و دو سه دقیقه ای تفت میدیم.
  • بعد از اینکه گوشت تا حد مناسبی تفت خورد دو پارچ آب گرم اضافه میکنیم و زیر قابلمه رو هم زیاد میکنیم تا به قل زدن بیفته. بعد هم زیرش رو متوسط میکنم تا کم کم بپزه. بعضی ها در این مرحله زعفران دم کرده رو هم اضافه میکنن تا گوشت طعم دار بشه که من استفاده نکردم.
  • بعد از حدود 1 ساعت که گوشت و لوبیا نیم پز شدند سبزی ها رو اضافه میکنیم.
  • معمولا پوست و تخم لیمو عمانی رو جدا میکنم و پالپ های خشک رو با سبزی ها به قورمه سبزی اضافه میکنم.
  • بعد از یک ساعت تا یک ساعت و نیم قورمه سبزی جا میوفته.
  • نشونه جا افتادن قورمه سبزی اینه که آب و دونش از هم جدا نباشه. وقتی هم که روی برنج میریزید آبش نره کف ظرف و دون و سبزی ها روی برنج بمونه. آب قورمه سبزی باید تا حد زیادی خشک بشه. پس اگه دیدید گوشت و لوبیا پخته و هنوز قورمه سبزیتون آب زیادی داره، زیرش رو زیاد کنید تا آبش بخار بشه. در انتها هم پنج دقیقه ای زیرش رو خیلی کم کنید که روغن بندازه.  مقدار روغنی که برای سرخ کردن سبزی ها و تفت دادن گوشت استفاده کردید تا حدی روی خورشت پیدا باشه.
  • و در آخر مواد افزودنی را به آن اضافه میکنیم سپس آن را در دمای مورد نظر قرار می دهیم سپس در قوطی های مخصوص بسته بندی میکنیم که تا 6 ماه بعد هم می نوانید مصرف کنید.

طرز پخت خورشت قورمه سبزی

این کنسرو خوشمزه که امروزه طرفداران زیادی دارد در قوطی های 180 الی500 گرمی با قیمت میانگین 5500الی 6500 تومان در بازار ایران و در فروشگاه ها عرضه می شود ولی در فروشگاه ما با قیمت فوق العاده پایین تر و با قیمت مناسب تر به دست مشتری می رسد برای گرفتن اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.طرز پخت خورشت قورمه سبزی

کارشناس و مشاور فروش خانم زهرا یلمه

 

راه های ارتباطی:طرز پخت خورشت قورمه سبزیشماره موبایل: ۰۹۱۳۰۵۷۳۸۳۱طرز پخت خورشت قورمه سبزیشماره تلفن ثابت:۰۳۸۳۴۲۳۴۶۷۹طرز پخت خورشت قورمه سبزیپست الکترونیکی: pltf1371@gmail.com

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید