قیمت انواع تن ماهی در آب نمک

اهمیت نگهداری تن ماهی در آب نمک

ماهی تن گونه‌ای ماهی است که پروتئین زیاد و چربی اندکی دارد. میزان پروتئین موجود در ۱۰۰ گرم گوشت ماهی تن بین ۲۲.۶ الی ۲۶.۲ گرم است، در حالی که میزان چربی موجود در هر۱۰۰ گرم گوشت ماهی تن بین ۰.۲ الی ۲.۷ گرم است. به علاوه، ماهی تن حاوی مواد معدنی، کلسیم، فسفر، آهن، سدیم، ویتامین A (رتینول)، و ویتامین‌های B (تیامین، ریبوفلاوین، و نیاسین)می باشد.کنسرو ماهی تن  در آب نمک محصولی است که علاوه بر دارا بودن پروتئین در تن ماهی با قابلیت جذب بالا و اسیدهای چرب امگا3 در کنسرو ماهی تن فاقد روغن اضافه است. از این رواین تن ماهی برای افردی که در برنامه غذایی روزانه خود چربی کمتری مصرف می‌کنند از جمله سالمندان، بیماران با کلسترول خون بالا، بیماران قلبی و کسانی که رژیم کاهش وزن دارند،تن ماهی در آب نمک محصول مناسبی محسوب می‌شود.

قیمت انواع تن ماهی در آب نمک

خرید انواع تن ماهی در آب نمک

کنسرو تن ماهی در آب نمک امروز یکی از کنسروهایی است که افراد خاصی این محصول را انتخاب و مصرف می کنند شما عزیزان برای خرید انواع کنسرو تن ماهی در آب نمک رژیمی فقط می توانید از کارخانه ما و با قیمتی فوق العاده عالی خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید.ما اینجاییم تا بهترین ها را با بالاترین کیفیت برای شما تولید کنیم.

قیمت انواع تن ماهی در آب نمک

قیمت انواع تن ماهی در آب نمک

کنسروها همان ‌قدر که می‌توانند سالم و مقوی باشند، می‌توانند مسموم و خطرناک نیز باشند. نه تنها ماهی که همه غذاهای کنسرو شده، به دلیل شرایط تهیه و نبود هوا در داخل قوطی مستعد تولید نوعی باکتری هستند که سمی مهلک و بسیار خطرناک وارد غذا می‌کند.شما می‌توانید قبل از بازکردن در قوطی از سلامت آن مطمئن شوید .اولین نشانه برای سلامت هر غذایی تاریخ تولید و انقضای آن است. تازه‌ترین محصولات را بخرید و اگر قرار است کنسرو خریداری شده مدت‌ها در انبار بماند، توجه کنید که تاریخ انقضای آن رو به پایان نباشد.توجه به علائم بهداشتی مثل پروانه تولید از وزارت بهداشت هم یکی از مواردی است که حین خرید هر محصول غذایی باید به آن توجه کنید. یک راه بسیار ساده و قطعی برای حصول اطمینان از سالم بودن کنسرو ماهی یا هر غذای کنسروی دیگر (جز کمپوت میوه) این است که حتماً آن را به مدت 20 دقیقه در آب بجوشانید.قیمت خرید انواع کنسرو همانند تمامی محصولات در بازار کشور ما نوسان دارد و تغییر میکند شما عزیزان میتوانید برای آگاهی از قیمت بروز و آنلاین این محصولات با ما در تماس باشید.مجموعه بازرگانی آوین کنسرو این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی آوین کنسرو محصولات را به طور عمده و در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم میرساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

قیمت انواع تن ماهی در آب نمک

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید