قیمت انواع تن ماهی در بازارهای ایران

آنچه در این مقاله می خوانید…

گران ترین تن ماهی های ایران

مرکز خرید و فروش انواع تن ماهی ارزان

قیمت انواع تن ماهی در بازارهای ایران

شرکت های مختلفی در ایران هستند که کار تولید انواع تن ماهی را بر عهده دارند که به وسیله نمایندگان فروش خود در سراسر کشور برندشان را به فروش می رسانند ولی برخی افراد هستند که با واسطه اقدام به پخش تن ماهی میکنند ولی از انجا که این ها برای منافع خود تلاش می کنند و تن ماهی را مستقیم از کارخانه پخش نمیکنند قیمت تمام شده محصولاتشان بالاتر میباشد.در حالی که خریداران برای سود بیشتر باید به خرید مستقیم از کارخانه اقدام کنند.البته کارخانه ها معمولا شرایطی را ایجاد می کنند که خرید از انها سخت میباشد، مثلا حداقل خرید قرار می دهند در حالی که همین حداقل را بسیاری از خریداران نمیتوانند تامین کنند.با این حال صنایع غذایی آوین کنسرو در راستای حمایت از مشتری فعالیت هایی را انجام داده تا خریداران از سراسر کشور بتوانند با بهترین قیمت ها کالای خود را دریافت کنند.آوین کنسرو توانایی کمک به فروشندگان و کارخانه های تولید کننده عمده را در سراسر کشور دارد تا این عزیزان بتوانند با مناسب ترین قیمت تن ماهی را به فروش برسانند.

قیمت انواع تن ماهی در بازارهای ایران

گران ترین تن ماهی های ایران

اگر در میان نظرات کاربرانی که انواع تن ماهی را از فروشگاه‌های معتبر خریده‌اند، کمی جست‌وجو کنید، زود متوجه می‌شوید که طعم خوب برندهای آوین کنسرو از نقاط قوت آن است، بوی بد هم نمی‌دهد و خبری از نمک زیاد در آن نیست. درب تن‌های ماهی ما هم آسان‌بازشو هستند و برای مصرف‌شان بعد از ۲۰ دقیقه ‌جوشاندن (دست‌کم ۲۰ دقیقه) نیازی به درگیری با قوطی نیست و به راحتی می توانید درب آن را باز کنید و مصرف کنید.بافت انواع تن ماهی های ما یک‌دست است و در آن استخوان و تکه‌های جداجداشده گوشت وجود ندارد و به صورت فیله و یک تیکه می باشند. اما همان‌طور که اطلاع دارید حجم انواع تن ماهی های ما 120،180 و 240 گرم است و به نظر می‌رسد که برای یک فرد خوش‌خوراک یا در نهایت دو نفر کافی است. قیمت انواع تن ماهی های ما در مقایسه با این حجم و انواع برندهای تن ماهی کمی گران به‌نظر می‌رسد ولی کیفیت بالای تن ماهی های ما در بازار ایران حرف اول را می زند.برندهایی نظیر برندهای زیر پرفروش ترین و کمی گران ترین تن ماهی های بازار ایران هستند که طرفداران خاص خود را دارند:

  • تن ماهی ائرگانا در انواع طعم های ساده،فلفلی،دودی،شویدی،زیتونی،قلیه ماهی و قلیه میگو
  • تن ماهی تاپسی با درب شفاف و فوق العاده با کیفیت ماهی فیله
  • تن ماهی گلدن لوکس با ماهی هوور درجه یک
  • تن ماهی گراتیس با ماهی زرده فوق العاده
  • تن ماهی تحفه با بسته بندی زیبا و کیفیتی بی نظیر

بافت ماهی شیلتون یک‌دست است و در آن استخوان و تکه‌های جداجداشده گوشت وجود ندارد. اما همان‌طور که در خطوط قبلی گفته شد، حجم آن ۱۲۰ گرم است و به نظر می‌رسد که برای یک فرد خوش‌خوراک یا در نهایت دو نفر کافی است. قیمت در مقایسه با این حجم کمی گران به‌نظر می‌رسد.

مرکز خرید و فروش انواع تن ماهی ارزان

ای بار برای شما تن ماهی های ارزان قیمت ولی با کیفیت را داریم که هیچ جا شما با این قیمت های ما و کیفیت بالای محصولات ما پیدا نمی کنید.آوین کنسرو با تجربه چندین ساله در تولید انواع کنسرو های گوشتی و غیر گوشتی سعی کرده بهترین قیمت ها را به بازار عرضه کند که به نفع مصرف کننده نهایی باشد و رضایت مشتری را جلب کند اگر به دنبال ارزان ترین تن ماهی ها با کیفیتی عالی هستید همین حالا با ما تماس بگیرید و از بین برندهای زیر یکی را انتخاب کنید.تمام برندهای ما کیفیت صادراتی هم دارند.

  • هیلاج
  • چینچیلا
  • به پذیر
  • میرو تن
  • کیو تن
  • ناخدا
  • پنجره
  • شیما تن

قیمت انواع تن ماهی در بازارهای ایران

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید