قیمت انواع تن ماهی ساده در بازار تهران

آنچه در این مقاله می خوانید…

پخش عمده تن ماهی در بازار

خرید تن ماهی ارزان 

قیمت انواع تن ماهی ساده در بازار تهران

 

صنایع غذایی آوین کنسرو در تولید تن ماهی از ماهی گیدر یا هوور استفاده می‌کنند که به دلیل صید سنتی ماهی در ایران امکان تامین ماهی تن در تمام فصل‌های سال در داخل وجود ندارد به‌طوری که به گفته صنعتگران این حوزه تنها 6 درصد از ماهی‌های داخلی برای تولید تن ماهی استفاده و بقیه از کشورهای کره‌جنوبی و اسپانیا وارد کشور می‌شود اما آنچه باعث شده تا تولیدکنندگان تن ماهی با 40 درصد ظرفیت اقدام به تولید کنند، کاهش قدرت خرید مردم و گران بودن ماهی است که سبب شده ماهی از سبد خرید خانوار حذف شود. مقایسه قیمت یک عدد تن ماهی با یک کیلو مرغ به خوبی می‌تواند دلیل کاهش تقاضا را در این صنعت نشان دهد؛ گران بودن گونه‌های مختلف ماهی‌های تن ماهی دلیل آن است، چراکه 90 درصد قیمت هر تن ماهی مربوط به گوشت مصرفی در آن است.ولی این روزها بازار خوبی دارد و فروش بالایی را در تن ماهی شاهدیم و مردم در این شرایط کرونا تن ماهی را به غذاهای آماده ترجیح می دهند.

قیمت انواع تن ماهی ساده در بازار تهران

پخش عمده تن ماهی در بازار

قیمت تن ماهی در شرکت های تولید کننده که به صورت عمده به عرضه این محصول می پردازند معمولا پایین تر از سطح بازار است. فروشگاه های بزرگ برای خرید عمده تن ماهی مستقیما به تولیدکنندگان این محصول مراجعه می کنند.با توجه به نوسانات ماه های اخیر، قیمت تن ماهی رو به افزایش گذاشته است. لذا خریداران عمده این محصول می توانند برای اطلاع از آخرین قیمت ها سری به سایت کارخانجات های تولید کننده بزنند و لیست قیمت این محصول را جویا شوند.و حتی شما امروز با یک تماس با مشاورین ما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن انواع برندهای معروف تن ماهی را با قیمت های آنها به دست آورید.

قیمت انواع تن ماهی ساده در بازار تهران

خرید تن ماهی ارزان

در صنایع غذایی آوین کنسرو شما می توانید ارزان ترین برند تن ماهی با ماهی گیدر را تا گران ترین تن ماهی با ماهی هوور را پیدا کنید. و به راحتی ارزانترین برند تن ماهی را خریداری کنید و روی میز غذای خود با خیال راحت سرو کنید. اینکه یک تن ارزان‌تر است و یک تن ماهی دیگر گران‌تر است نشان از کیفیت پایین یا خیلی بالای آن ندارد بلکه بسته به نوع ماهی انتخاب‌شده برای کنسرو کردن قیمت تن ماهی تغییر پیدا می‌کند. اگر ماهی در رده صیدهای محدودیت دار باشد قدری قطعاً قیمت آن تن ماهی بالاتر می‌رود و اگر ماهی به‌راحتی صید شود ارزان‌تر برای کارخانه‌های تن ماهی ارسال می‌شود.برای ثبت سفارش برترین برندهای بازار همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت انواع تن ماهی ساده در بازار تهران

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید