قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید…

بازار تن ماهی ساده

قیمت تن ماهی ارزان

قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی

صنعت کنسرو ماهی تن بیش از 100 سال قدمت دارد. کنسرو ماهی تن در اوایل دهه 1900 برای تولید جایگزین کنسرو ماهی ساردین آغاز شد و کنسرو ماهی تن به سرعت به یکی از محبوب ترین محصولات دریایی در ایالات متحده تبدیل شد. سالانه حدود 300 میلیون پوند کنسرو ماهی تن از کشورهای دیگر به ایالات متحده وارد می شود. عمده تأمین کنندگان کنسرو ماهی تن به ایالات متحده آمریکا شامل تایلند ، فیلیپین ، اکوادور ، ویتنام و اندونزی هستند. 5 گونه اصلی ماهی تن تجاری در زیر شرح داده شده است.کنسرو ماهی تن که در سوپرمارکت ها و یا در فروشگاه های مواد غذایی ، غذاهای اغذیه فروشی یا ساندویچ های ماهی تن فروخته می شود ، یا آلباکور است یا مخلوطی از ماهی اسکپی جک و ماهی زرد.ماهی تن سبک که بیشتر شامل چوب اسکیپک و مقادیر کمی زردچوبه است، محصول کم هزینه تری است و بیشترین میزان فروش کنسرو ماهی تن در ایالات متحده را نشان می دهد ماهی تن آلباکور تنها گونه مجاز به برچسب ماهی تن گوشت سفید در ایالات متحده است .کمر یا استیک ماهی تن تازه یا منجمد که در فروشگاه های خرده فروشی و رستوران ها فروخته می شوند ، به طور کلی ماهی زرد ، بیگچ ، یا ماهی آلباکور هستند.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با بازار تن ماهی ساده و قیمت تن ماهی ارزان بیشتر آشنا کنیم.

قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی

تن ماهی ۱۸۰ گرمی به نسبت بقیه وزن های تن ماهی دارای فروش بالاتری است و مشتری های بسیاری در بازار داخل و خارج به دنبال خرید عمده تن ماهی ۱۸۰ گرمی درجه یک و اعلا هستند.

بازار تن ماهی ساده

قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی

بازار تن ماهی این روزها بسیار داغ است و ما می بینیم انواع تن ماهی در بازار فروش بسیار خوبی را دارند.بازار تن ماهی داغ است چون کیفیت انواع برندهای تولید شده بالاست و مشتری های بسیار زیادی به دنبال خرید عمده انواع تن ماهی ساده هستند.برای خرید عمده بهترین و ساده ترین تن ماهی های بازار همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت تن ماهی ارزان

قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی

تن ماهی بازار فروش بسیار خوبی را دارد و ما می بینیم که عمده تولیدات تن ماهی در بازار قیمت های متفاوتی را دارند.ارزان ترین تن ماهی های بازار ایران که عمدتا ۱۸۰ گرمی و با کیفیت هستند با ماهی های زرده و مارلین تهیه می شوند و بازار فروش بسیار خوبی را دارا می باشند.برای خرید عمده و ثبت سفارش فقط با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید