قیمت مستقیم کنسرو ماهی خاویار98

فروش کنسرو ماهی خاویار ارزان،خرید کنسرو ماهی خاویار به قیمت کارخانه،مرکز پخش عمده کنسرو ماهی خاویار در ایران،آیا می دانید کنسرو ماهی خاویار گرانترین کنسرو جهان است؟

قیمت مستقیم کنسرو ماهی خاویار98

کنسرو ماهی خاویار

خاویار را در معرفی رسمی اش به عنوان تخم ماهیان خاویاری و از گرانترین غذاهای جهان توصیف می کنند.فیل‌ماهی یا بلوگا، تاس‌ماهی روسی یا چالباش، تاس‌ماهی ایرانی یا قره‌برون، ماهی شیب و ماهی ازون‌برون یا سوروگا، گونه‌های اصلی ماهیان خاویاری دریای خزر هستند. “لطفش این است که «مروارید سیاه» در همه جا پیدا نمی شود و در بازارهای جهانی هم با نام ایران شناخته می شود. از معدود محصولاتی است که نیاز به هیچ بازاریابی و تبلیغ هم ندارد. خود مشتریان برای خرید از سراسر جهان صف می کشند.” البته این موضوع تا چند سال قبل کاملا صدق می کرد اما اکنون قضیه کمی فرق می کند. مروارید سیاه ایرانی هنوز لوکس ترین خوراکی طبیعی دنیا است اما یادمان باشد اگر چینی ها مثل فرش و پسته توانستند در تولید انبوه این سرمایه هم برای ایران یک رقیب جدی اما کم کیفیت باشند، ممکن است در این بازار هم مهندسی معکوسشان جواب بدهد.

قیمت مستقیم کنسرو ماهی خاویار98

خواص کنسرو خاویار

  • اسیدهای چرب امگا ۳ در خاویار می‌تواند سلامت قلب را تضمین کند. مصرف مقدار کمی خاویار در روز می‌تواند بیماری‌ها را از شما دور کند.
  • یکی دیگر از فواید خاویار سیاه وجود سلنیوم آلی است که در این ماده به مقدار زیاد دیده می‌شود. این ماده در کنار ویتامین ای آسیب سلولی را کاهش داده و درنتیجه بیماری قلبی کم شده و سیستم ایمنی قوی‌تر می‌شود.
  • فته می‌شود که خاویار می‌تواند سرطان سینه را در مراحل آغازین درمان کند. بنابراین بیمارانی که به‌تازگی به سرطان سینه مبتلا شده‌اند می‌توانند به‌جای مصرف دارو از خاویار استفاده نمایند.
  • یکی از خواص خاویار سیاه محافظت از سیستم استخوان‌هاست. این ماده حاوی ویتامین دی و کلسیم است که به سلامت استخوان و دندان‌ها کمک کرده و آن‌ها را مستحکم می‌کند. بنابراین هرچقدر استخوان‌ها قوی‌تر باشند، جوان‌تر خواهید ماند.
  • خاویار به سلامت چشم‌ها نیز کمک می‌کند. زیرا این ماده حاوی ویتامین آ بوده و برای سلامت چشم‌ها بسیار مفید می‌باشد.
  • تخم ماهی سرشار از ویتامین ب ۱۲ است که از اسیدهای چرب استفاده بهینه می‌کند. چربی‌ها ماده‌ای هستند که در صورت استفاده بهینه می‌توانند مفید واقع شوند. در غیر این صورت مشکلات زیادی به بار می‌آورند. ب ۱۲ اسیدهای چرب را کنترل کرده و مصرف روزانه آن نیاز بدن به اسید چرب و ب ۱۲ را تأمین می‌کند.

قیمت مستقیم کنسرو ماهی خاویار98

قیمت کنسرو خاویار چقدر است؟

خاویار ایران یکی از گرانترین غذای دنیا و البته یکی از خوشمزه ترین و انرژی زا ترین غذاها در دنیاست.گران ترین خاویار که معروف به خاویار بلوگا است به رنگ سیاه نیست بلکه همانند الماس روشن است که به آن الماس ایرانی می گویند. برای خرید هر کیلو آن باید چیزی بیش از 5000$ پرداخت کرد. 25 % از چربی خاویار کلسترول و 75 % آن لستین تشکیل میدهد. پروتئین موجود در خاویار متشکل از اسیدهای آمینه آرژنین ، هیستامین ، ایزولوسین ، لیزین و میتونین است و گفته می شود این نوع خاویار کمتر به صورت اصل در داخل کشور پیدا می شود اما برخی قیمت های موجود در فضای مجازی نشان می دهد که هم‌اکنون قیمت هر کیلوگرم خاویار 2 میلیون و 900 هزار تومان است تا 4 میلیون و 120 هزار تومان است.

قیمت مستقیم کنسرو ماهی خاویار98

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید