قیمت و خرید عمده تن ماهی ۱۸۰ گرمی؛ فروش ارزان

تمامی تولیدات و برندهای تن ماهی موجود در بازار ایران دارای ارزش غذایی بسیار بالایی هستند و مشتریان بسیار زیادی را دارند. عمده برندهای تولیدی تن ماهی ۱۸۰ گرمی فروش های مختلفی را در بازار دارا می باشند.

تن ماهی عمده ۱۸۰ گرمی

قیمت و خرید عمده تن ماهی ۱۸۰ گرمی؛ فروش ارزان

بازار پر است از انواع برندهای مختلف تن ماهی که این روزها با کیفیت ها و قیمت های مختلف و متفاوتی در بازار به فروش می رسند. عمده برندهای تن ماهی ۱۸۰ گرمی بازار ایران با ماهی های مختلفی تهیه و تولید شده اند و هر کدام طبق استانداردهای خاص روز دنیا تهیه و تولید شده اند و در تولیدات تن ماهی ۱۸۰ گرمی از با کیفیت ترین و بهترین مواد اولیه برای فروش بالا استفاده شده است.

مشخصات عمده تن ماهی ۱۸۰ گرمی

قیمت و خرید عمده تن ماهی ۱۸۰ گرمی؛ فروش ارزان

عمده برندهای تولیدی تن ماهی در بازار ایران با وزن های مختلفی هستند و هر کدام در بازار مشتریان متفاوتی را دارند و هر کدام بازار فروش خوب و عالی را دارا می باشند. عمده تن ماهی های ۱۸۰ گرمی بازار ایران با ماهی های هوور٬گیدر٬زرده و مارلین هستند که هر کدام در بازار فروش های متفاوتی را دارند. در حال حاضر بهترین تولیدات روز بازار ایران برندهایی هستند که بهترین مواد اولیه اعم از ماهی و روغن و نمک را در تولیداتشان استفاده کرده باشند.

خرید تن ماهی عمده ۱۸۰ گرمی

قیمت و خرید عمده تن ماهی ۱۸۰ گرمی؛ فروش ارزان

بازار پر است از انواع برندهای مختلف تن ماهی که هر کدام خریداران خاص خود را دارند و هر کدام از بهترین و به روزترین مواد اولیه روز تهیه و تولید می شوند. خرید تن ماهی عمده از درب کارخانه به کارخانه ها کمک می کند تا بتوانند عمده تولیداتشان را با قیمت های متفاوتی به فروش برسانند. خرید تن ماهی عمده ۱۸۰ گرمی این روزها دغدغه بسیاری از خریداران است و می خواهند بهترین تولیدات را به صورت عمده و بدون دخالت واسطه ها خریداری کنند.

قیمت تن ماهی عمده۱۸۰ گرمی + خرید و فروش

قیمت و خرید عمده تن ماهی ۱۸۰ گرمی؛ فروش ارزان

تمامی برندها و تولیدات تن ماهی عمده ۱۸۰ گرمی که در بازار می بینید با قوطی های درب کلیددار و درب شفاف درجه یک هستند که در بسته بندی های بسیار زیبا به صورت شیرینگ و کارتنی بسته بندی می شوند و راهی بازار می شوند. قیمت انواع تن ماهی در بازار بستگی به نوع مواد اولیه استفاده شده و بازار فروش تن ماهی دارند که این روزها بسیار روی قیمت ها تاثیرگذار هستند. برای اطلاع دقیق از قیمت های عمده تولیدات تن ماهی با مجموعه آوین کنسرو ارتباط بگیرید.

پاسخ به دو سوال در مورد تن ماهی عمده ۱۸۰ گرمی

  1. بهترین تن ماهی عمده با چه قیمتی به بازار عرضه شده است؟ قیمتی بین ۶۰ تا ۶۹ هزار تومان
  2. بهترین تن ماهی های بازار چه وزن هایی دارند؟ ۱۲۰٬۱۸۰ و ۲۴۰ گرم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید