قیمت کنسرو ماهی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید…

خرید عمده تن ماهی ارزان

پخش تن ماهی عمده

قیمت کنسرو ماهی عمده

شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو با سالها فعالیت در زمینه تولید و پخش تن ماهی این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده که محصولات مورد نظر خود را مستقیما از کارخانه و با قیمت بسیار مناسب خرید کنید.تن ماهی به دلایل مختلفی در ماه های اخیر افزایش قیمت زیادی را پیدا کرد و مصرف کنندگان را با چالش جدیدی روبه رو کرد.افزایش قیمت ماهی هوور و گیدر در بازار های صیادی جنوب کشور و وارد نشدن قوطی کلیددار به دلیل بالا رفتن قیمت دلار باعث شد که تولیدات کارخانجات را با سردرگمی مواجه کند.آوین کنسرو این روزها به دلیل اینکه ماهی هوور تازه را در تولیدات خود استفاده می کند مجبور شده که تولیدات خود را به روز به فروش برساند با ما همراه باشید تا در این مقاله به صورت کامل در مورد انواع تن ماهی ارزان و پخش کنندگان آن در سراسر کشور بیشتر آشنا کنیم.

قیمت کنسرو ماهی عمده

سابقه ما در تولید انواع کنسرو ماهی درجه یک و اعلا با ماهی هوور و گیدر با بسته بندی زیبا نشان دهنده این است که ما برندهای روز بازار را تولید می کنیم برندهایی که در ایران طرفداران زیادی را دارند برندهایی مانند تاپسی،اورگانا،درج،گراتیس،تحفه،میرو تن،هیلاج و…که این روزها پرفروش ترین برندهای بازار ایران هستند.

قیمت کنسرو ماهی عمده

خرید عمده تن ماهی ارزان

قیمت کنسرو ماهی عمده

اگر میخواهید خرید عمده تن ماهی داشته باشید و قصد دارید به پایین ترین قیمت در سراسر ایران خرید خود را انجام دهیدبه شما تبریک میگوییم بهترین مجموعه تولیدی کنسرو ماهی را برای خرید خود انتخاب کرده اید.نمایندگی ها و فروشگاه های ما در سراسر کشور به صورت حضوری و آنلاین توانایی توزیع و پخش انواع کنسرو تن ماهی با قیمت ارزان را دارند و مناطق مهمی از تهران و اکثر شهرهای کشور تحت پوشش فروش آنلاین قرار دارند.و شما در صورت خرید با حجم بالا می توانید بدون دخالت واسطه و به صورت مستقیم انواع کنسرو ماهی را به قیمت تولید کارخانه خریداری کنید.

پخش تن ماهی عمده

قیمت کنسرو ماهی عمده

 حتما همه درباره خواص ماهی و یا تن ماهی شنیده ایم. طعم بی نظیر کنسروهای تن ماهی علاوه بر خواص آن ها سبب استقبال مردم از این غذای لذیذ شده است. در شرایط کنونی جامعه ممکن است قیمت محصولات غذایی مهم ترین اولویت برای خریداران به شمار می روند.ما این این نوید را می دهیم که صنایع غذایی آوین کنسرو  اقدام به عرضه ی انواع کنسروهای تن ماهی با قیمت درب کارخانه نموده است. و این روزها انواع برندهای کنسرو تن ماهی را در نمایندگی های پخش سراسر کشور به صورت عمده و به قیمت درب کارخانه برای فروشگاه ها و ارگان های دولتی عرضه می کند. فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید