قیمت کنسرو ماهی 180 گرمی

انواع کنسرو ماهی مخصوص

مصرف یکبار در هفته تن‌های ماهی  در کودکان  و بزرگسالان،معمولا توصیه می شود.و می‌تواند با بهبود یادگیری کودکان در ارتباط باشد.اما برخی از متخصصان هم در مورد مصرف زیاد تن ماهی توسط کودکان، نگران هستند.یکی از منابع غذایی خوب برای کودکان که می‌تواند سرشار از پروتئین مرغوب، اسیدهای چرب ضروری و ویتامین‌های محلول در چربی باشد، انواع ماهی‌ها می‌باشد.امروزه بسیاری از والدین ممکن است ترجیح دهند که به جای تهیه و طبخ ماهی برای کودکان خود برای آنها ساندویچ‌هایی با انواع تن‌های ماهی تهیه نمایند. تن ماهی از آن دسته محصولات غذایی است که اما و اگرهای زیادی پیرامون مصرف آن وجود دارد؛ عده‌ای این محصول غذایی را فاقد ارزش غذایی می‌دانند و دسته‌ای دیگر معتقد هستند، کنسرو تون ماهی خواص ماهی تازه را داشته و مصرف آن نه تنها مشکلی برای سلامت ایجاد نمی‌کند بلکه ضرورت دارد.کنسرو ماهی در شرایط عادی، حاوی نگه‌دارنده و افزودنی خاصی نیست مگر اینکه با توجه به ذائقه مردم برخی افزودنی‌های مجاز مثل سبزی‌ها و ادویه‌جات یا سس و… به تن ماهی اضافه شود. مطلقاً نگه‌دارنده شیمیایی در روند کنسرو کردن استفاده نمی‌شود. نمک نیز به عنوان نگه‌دارنده و افزایش‌دهنده زمان ماندگاری محصول به کنسرو اضافه می‌شود اما میزان آن خیلی بالا نیست، البته کسانی که باید رژیم غذایی محدود از نمک را دنبال کنند بهتر است که این محصول غذایی را نخورند.انواع تن ماهی تولیدی شرکت آوین کنسرو در طعم های دودی،شویدی،فلفلی و در روغن گیاهی است که در برندهای روز بازار ایران تولید و عرضه می شوند.

قیمت کنسرو ماهی 180 گرمی

فروشنده کنسرو ماهی 180 گرمی

شاید شما هم ازجمله خانوارهایی باشید که به ‌دلیل مشکلات اقتصادی یا سبک زندگی ناشی از کمبود وقت، مشغله‌ یا به‌دلیل ذائقه‌تان، انواع غذاهای کنسروی و کمپوت سهم زیادی در سبد تغذیه‌تان دارد. واقعیت این است که این روزها استفاده از غذا‌های آماده و نیمه‌آماده، به‌خصوص در سبد غذایی خانوارهای شهری نسبت به دوران گذشته به‌شدت افزایش یافته است. غذاهایی مانند تن ماهی که علاوه بر قیمت نسبتا مناسب، صرفه‌جویی در وقت و نبود احتیاج به آشپزی و پخت‌وپز طولانی‌مدت مزیت‌های دیگر استفاده از آن است و شما می توانید هر طعمی از تن ماهی را با هر برندی که خودتان دوست دارید در قوطی های 180گرمی که عمدتا پرفروش ترین کنسرو ها در این قوطی ها پر می شود و روانه بازار می شود به فروش می رسد.

قیمت کنسرو ماهی 180 گرمی

قیمت کنسرو ماهی 180 گرمی

درحال حاضر نیز قیمت کنسرو ماهی تولید شده کارخانه‌هایی که از ماهی تن جدید خریداری می‌کنند،تقریبا بالای 15 هزار تومان است.وقتی کارخانه‌ها تولیداتشان کم می‌شود یا تقاضای مصرف محصولاتشان پایین می‌آید واردات انجام نمی‌دهند،حدود ۲۵ درصد از ظرفیت مورد نیاز کارخانه‌ها از واردات تأمین می‌شود که با کاهش تقاضا در این ایام، کارخانه‌ها از ظرفیت واردات ماهی استفاده نکردند و ذخیره‌سازی نیز صورت نگرفت. علت این موضوع هم به خاطر شرایط ویژه‌ای بود که با شیوع کرونا در کشور ایجاد شد. یعنی کارخانه‌ها قابلیت پیش بینی و ذخیره‌سازی نداشتند. به همین دلیل قیمت ها بسیار بالا رفت ولی ما همچنان پرقدرت تولیدات کنسرو ماهی خود را ادامه می دهیم و آمادگی داریم حتی برندهای شما را نیز تولید کنیم.

قیمت کنسرو ماهی 180 گرمی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید