لیست مراکز فروش تن ماهی در ایران

خرید تن ماهی عمده در بازار

بازار ایران بازار فروش تن ماهی اعلا و درجه یک است ولی امروز اگر ندانیم که از کجا بهترین تن ماهی را تهیه کنیم بعدا پشیمان می شوید.شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین تن ماهی 90،120،180و210گرمی با انواع برندهای روز بازار ایران است.برای خرید تن ماهی عمده در بازار ایران فقط کافیست از طریق مراحل زیر سفارشات خود را ثبت کنید و با ما در ارتباط باشید تا بهترین تن ماهی بازار را با قیمتی فوق العاده پایین تهیه کنید.

  • مراکز پخش شرکت آوین کنسرو در سراسر ایران
  • فروشگاه های زنجیره ای کل کشور
  • نمایندگی های معتبر ما در سراسر شهرها

لیست مراکز فروش تن ماهی در ایران

فروش عمده تن ماهی در تهران

شرکت آوین کنسرو بستری پیشرو در تجارت آنلاین عمده فروشی است. از طریق این بستر تجاری ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین فروشندگان عمده و خریداران عمده ممکن می شود. در حال حاضر بیش از یکصد هزار خریدار شامل سوپر مارکت ها، قنادی ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، داروخانه ها و باشگاههای ورزشی در سراسر کشور درخواست های خرید خود را در سایت های شرکت آوین کنسرو ثبت می نمایند و بیش از بیست هزار تامین کننده و توزیع کننده سفارشات خرید را از مشتریان جدید دریافت نموده و هزینه های فروش و لجستیک را از این طریق کاهش داده اند.و یکی از مراکز فروش ما بازار بزرگ تهران است که تن ماهی های اعلا و درجه یک را با قیمتی مناسب به سراسر کشور ارسال می کند.

لیست مراکز فروش تن ماهی در ایران

لیست مراکز فروش تن ماهی در ایران

این‌که بسته‌های تن ماهی شما هرکدام چه مقدار ماهی تون را در خود جای می‌دهد در قیمت تمام‌شده تن ماهی تأثیرگذار است. بسته‌های 90 گرمی از 120 گرمی ارزان‌تر است و به طبع بسته‌های ۱۸۰ گرمی قیمت تمام‌شده بیشتری را به خود اختصاص داده است.اگر ماهی که قرار است با استفاده از آن تن درست شود محدودیت در صید داشته باشد قیمت تن ماهی قدری بیشتر تخمین زده می‌شود اما اگر محدودیتی نباشد و ماهی به‌صورت داخلی تأمین شود قیمت تمام‌شده آن بسیار کمتر در نظر گرفته می‌شود.برای حفظ فرهنگ مصرف کنسرو ماهی باید همه تولیدکنندگان و صیادان تلاش کنند تا با حمایت دولت قیمت ها کاهش یابد و قدرت خرید مصرف کننده بالا برود و تولید در این بخش پایدار باشد.مراکز فروش تن ماهی در کل کشور زیاد هستند که اگر بخواهیم تک تک آنها را نام ببریم فوق العاده زیاد هستند شما عزیزان برای ثبت سفارش و خرید عمده تن ماهی فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

لیست مراکز فروش تن ماهی در ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید