مرکزخرید ارزان کنسرو نخود فرنگی ویژه رستوران

فروش کنسرو نخود فرنگی در بازار ایران،قیمت کنسرو نخود فرنگی در بازار،خرید کنسرو نخود فرنگی اعلا،پخش عمده کنسرو نخود فرنگی در ایران.

مرکزخرید ارزان کنسرو نخود فرنگی ویژه رستوران

کنسرو نخود فرنگی

نخود فرنگی یکی از حبوبات مفید و مغذی به حساب می آید. این گیاه مفید به طور معمول در فصل های سرد سال کشت می شود و نام علمی آن به انگلیسی Pisum sativum می باشد. این گیاه حاوی مقداری زیادی ویتامین و املاح است.فواید تغذیه ای نخود فرنگی خیلی زیاد هستند و به همین جهت امروزه در غذاهای بسیاری از آن استفاده می شود. امروزه نخود فرنگی در بیشتر سالادها ، خورشت ها و سوپ ها استفاده می شود که علاوه بر طعم دهی فواید بسیار زیادی نیز دارد.به همین دلیل امروز طرفداران زیادی دارد و امروز کنسرو نخود فرنگی جزو کنسروهای پرفروش بازار ایران است که در رستوران ها استفاده زیادی نیز دارد.

مرکزخرید ارزان کنسرو نخود فرنگی ویژه رستوران

فواید فوق العاده کنسرو نخود فرنگی

  • نخود فرنگی یکی از مهمترین غذاهایی است که اگر شما معمولاً احساس خستگی و بی حالی می‌کنید،‌ می‌تواند جزء رژیم غذایی شما قرار گیرد.
  • نخود‌فرنگی حاوی موادی است که برای سلامت استخوان مناسب می‌باشند. آنها منبعی غنی از ویتامین K1 هستند که استئوکلسین(Osteocalcin) که اصلیترین پروتئین در استخوان است را فعال می‌سازد. استئوکلسین مولکولهای کلسیم درون استخوان را جذب می‌نماید.
  • نخود فرنگی، گیاهی است که میوه آنها غلاف مانند است و دانه‌های گوشتی که ما آنها را بعنوان نخود می‌شناسیم در آن وجود دارد. نخود از محدود حبوباتی است که هم بصورت پخته و هم خام،‌جزء سبزیجات تازه محسوب می‌گردد.
  • نخود فرنگی همچنین منبعی از ویتامین c است که بسیاری از سلول های تولید کننده انرژی را از تخریب بوسیله رادیکال های آزاد محافظت می نماید.
  • از آنجایی که این ماده غذایی کالری کمی دارد، مصرف آن برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند، مناسب است.
  • نخود فرنگی منبعی خوب از ویتامین b2، b3، b6 و b1 است که همه این ویتامین ها برای سوخت و ساز چربی، پروتئین و کربوهیدرات ضروری هستند.

مرکزخرید ارزان کنسرو نخود فرنگی ویژه رستوران

کنسرو نخود فرنگی ویژه رستوران ها

همانطور که با خواص فوق العاده کنسرو نخود فرنگی آشنا شدید و متوجه شدید که امروز یکی از کنسروهای پرفروش و پرخاصیت بازار ایران است.امروز در اکثر شرکت ها و اکثر مغازه ها کنسرو نخود فرنگی جایگاه ویژه پیدا کرده است که بیشترین فروش ما به دلیل قیمت پایین و ارزان بودن کنسرو نخود فرنگی در فروشگاه ما است.ولی امروز اکثر رستوران ها از کنسرو نخود فرنگی در آشپزخانه خود استفاده می کنند به همین دلیل ما جزو بهترین فروشگاه هایی هستیم که کنسرو نخود فرنگی اعلا و ارزان را به بازار ایران عرضه می کند.

مرکزخرید ارزان کنسرو نخود فرنگی ویژه رستوران

مرکزخرید ارزان کنسرو نخود فرنگی ویژه رستوران

آیا دنبال کنسرو نخود فرنگی خوب در فروشگاه خود هستید؟آیا دنبال کنسرو نخود فرنگی ارزان هستید؟آیا می دانید کنسرو نخود فرنگی یکی از کنسرو های پرزرفدار است؟ما همان فروشگاه اینترنتی پرفروش دنیای مجازی هستیم که این کنسرو را در اختیار شما قرار می دهیم.فروشگاه اینترنتی ما کنسرو نخود فرنگی را با توجه به قوطی های آن با قیمت ارزان تر و مناسب تر از بازار ایران در اختیار شما قرار می دهد فقط کافیست با ما تماس بگیرید و یکبار تحربه خرید را با ما تجربه کنید.

 

مرکزخرید ارزان کنسرو نخود فرنگی ویژه رستوران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید