نمایندگی فروش کنسرو تن ماهی در آب نمک

آنچه در این مقاله می خوانید…

کنسرو تن ماهی در بدنسازی

کالری تن ماهی در آب نمک

نمایندگی فروش کنسرو تن ماهی در آب نمک

در ایران برای تولید تن ماهی از ماهی گیدر یا هوور استفاده می‌کنند که به دلیل صید سنتی ماهی در ایران امکان تأمین ماهی تن در تمام فصل‌های سال در داخل وجود ندارد.برای خرید تن ماهی به قیمت کارخانه دو راه وجود دارد اول اینکه فرد از طریق عمده فروشی های مواد غذایی سطح شهر اقدام کند که در این روش باز هم سود جزئی مثبت فروشنده میشود ولی از حالت عادی و از طریق فروشگاه های خرده فروشی بسیار مقرون به صرفه تر است و روش دوم که بیشتر کاربران آن فروشندگان سطح شهر یاهستند ارگان ها هستند خریداری این محصول از بخش فروش کارخانه یا قرارداد با کارخانه هاست. از جمله دلیل بارز کنسرو کردن ماهی در آب نمک می توان به این اشاره کرد که تن ماهی یکی ار مواد های پر خاصیت و خوشمزه می باشد که بسیاری از افراد میل دارند این مواد غذایی را مصرف کنند.اما با توجه به بیماری مثل چربی اضافه و بدن و یا به دنبال غذای کم کالری می باشند که بهترین گزینه می توان همین کنسرو کردن تن ماهی در آب نمک به جای روغن باشد.با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با خواص کنسرو تن ماهی و مقدار کالری موجود در تن ماهی آب نمک بیشتر آشنا کنیم.

نمایندگی فروش کنسرو تن ماهی در آب نمک

کنسرو تن ماهی در بازار ایران مصرف بسیاری از خانوار است و امروز یکی از غذاهای آماده پرفروش در طعم های متفاوت از جمله تن ماهی در آب نمک یل تن ماهی رژیمی می باشد.آوین کنسرو با تولید برندهای با کیفیت مانند اورگانا،گراتیس،تاپسی،درج،گلدن لوکس،تحفه،شبدیز و گلکسی توانسته سهم عمده ای در تولید انواع کنسرو تن ماهی طعم دار داشته باشد.

نمایندگی فروش کنسرو تن ماهی در آب نمک

کنسرو تن ماهی در بدنسازی

نمایندگی فروش کنسرو تن ماهی در آب نمک

امروزه توجه به رژیم های خوراکی و مکمل های غذایی در بین همه مردم از اهمیت بالایی برخوردار شده است و این میزان اهمیت در میان ورزشکاران حرفه ای و خصوصا علاقه مندان رشته بدنسازی که در تمام برنامه های ورزشی خود به دنبال افزایش سرعت، قدرت، استقامت و در یک کلام ارتقاء سطح آمادگی جسمانی خود هستند؛ بیش از سایر اقشار جامعه احساس می شود. یکی از اصلی ترین مکمل های غذایی که بی اغراق هر مربی بدنسازی برای ورزشکار خود استفاده از آن را توصیه می کند استفاده از کنسرو تن ماهی در روغن گیاهی است که می تواند به عضله سازی ورزشکار کمک کند.در هر صورت می توان گفت کنسرو تن ماهی از درصد بالای پروتئین برخوردار است و این ماده غذایی می تواند به عنوان یک تامین کننده پروتئین روزانه بدن ورزشکاران مورد استفاده قرار گیرد. تنها نکته لازم آن است که با توجه به وزن و میزان فعالیت های روزانه خود مقدار کنسرو تن ماهی که باید میل کنید را مشخص کنید.

کالری تن ماهی در آب نمک

نمایندگی فروش کنسرو تن ماهی در آب نمک

کالری تن ماهی در آب نمک باتوجه به اینکه در روغن یا آب کنسرو شده باشد، متفاوت است. به طور معمول هر 180 گرم تن ماهی کنسرو شده در روغن 256 کالری دارد، در نظر داشته باشید که کالری تن ماهی کنسرو شده در آب کمتر است.مواد اولیه مرغوب و با کیفیت،مشتری مداری،توان تولید با ظرفیت بسیار بالا و در نظر گرفتن نیاز مشتری ها بزند های صنایع غذایی آوین کنسرو را به بهترین برندهای کنسرو تن ماهی در ایران تبدیل کرده است،به طوری که این برندها در حال حاضر گران ترین کنسرو تن ماهی های ایران با قیمت روز بازار میانگین 15تا24هزار تومان می باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید