نمایندگی معتبر انواع کنسرو بادمجان

قیمت کنسرو بادمجان در بازار ترکیه

صادرات برای کنسروجات تولید داخل یعنی حضور در بازار کشور هایی که از این نوع کنسرو ها استقبال می کنند. اورگانا و یا هر یک از مارک های فعال در این زمینه می توانند کنسرو بادمجان را کبابی، یا تنوری و یا سرخ شده تولید کنند، که در طعم کنسرو اثر دارد. برای صادرات باید ذائقه مردم کشور مقصد را بیشتر در نظر گرفت تا با فروش بیشتر و سود بهتر همراه باشد.برای تولید بهترین نوع مواد غذائی آماده مثل کنسرو بادمجان، برند اورگانا و سیحون سعی در استفاده از بهترین مواد اولیه و تازه دارد. عرضه محصولات با کیفیت موجب افزایش میزان فروش در بازار و رونق بیشتر می شود و همچنین رضایت مشتریان و مصرف کنند گان این کالا ها را نیز در پی خواهد داشت.که امروز کشور همسایه یعنی ترکیه یکی از کشورهایی است که این دو برند کنسرو بادمجان اورگانا و سیحون را برای فروش در این کشور انتخاب کرده است و این باعث افتخار ماست که به ارزآوری کشورمان کمک شود.

نمایندگی معتبر انواع کنسرو بادمجان

بازرگانی کنسرو بادمجان درجه یک صادراتی در شمال

بادمجان یکی از صیفی جاتی است که در تمام فصول سال وجود دارد و بر خلاف تصوراتی که آن را بی خاصیت می داند سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی است. بادمجان خواص دارویی فراوانی دارد. بادمجان قطعاً یک هدیه از طرف مادر طبیعت است زیرا فواید سلامتی و تغذیه ای بسیاری برای انسان ها فراهم می کند.بادمجان حاوی سطوح بالایی از کلسیم، آهن و مواد معدنی دیگر است که برای اطمینان از رشد بدن بسیار ضروری هستند. این در واقع نوعی از سبزیجات پر فایده و پر ارزش غذایی است، بنابراین افراد باید آن را در رژیم غذایی روزانه مصرف کنند تا بدن همیشه سالم بماند.همچنین بادمجان یک بازدارنده پروتئاز بسیار بالایی است – که می تواند به مقدار زیادی در خنثی سازی سلول های سرطانی کمک کند. بنابراین، مردم می توانند با مصرف عصاره بادمجان به طور منظم از برخی بیماری های لاعلاج جلوگیری کنند.که امروز کنسرو بادمجان درجه یک مانند اورگانا و سیحون را به مراکز بازرگانی و نمایندگی های خود در شمال کشور ارسال میکنیم که این امروز باعث افتخار ماست.

نمایندگی معتبر انواع کنسرو بادمجان

بهترین برند کنسرو بادمجان در بازار خارجی

اورگانا و سیحون تجارت و فعالیت خود را یک فعالیت جهانی دانسته و صادرات محصولات خود را به کشور های همسایه ایران و غرب آسیا نیز گسترش داده است. این شرکت علاوه بر پخش محصولات خود از قبیل کنسرو بادمجان در سطح داخل کشور، فعالیت های بین المللی را نیز در این زمینه در برنامه کاری خود دارد.درست است که کنسرو بادمجان را در ایران بیشتر به صورت خاویار تولید می کنند. اما در نظر داشته باشید که این نوع کنسرو ها به راحتی می توانند، دارای تغییراتی شوند تا ظاهر و طعم مقبول کشور مقصد را داشته باشند. در صادرات به کشور هایی مانند ترکیه و عراق گاهاً نیاز به تغییرات در وزن هم هست تا قیمت صادراتی مقرون به صرفه ای حاصل شود.که به شما هم توصیه میکنیم امروز کنسرو بادمجان اورگانا و سیحون را یک بار امتحان کنید تا متوجه کیفیت و قیمت فوق العاده اورگانا و سیحون بشوید و به یکی از خریداران ما تبدیل شوید.آوین کنسرو افتخار می کند به داشتن شما عزیزان.

نمایندگی معتبر انواع کنسرو بادمجان

بازار کنسرو بادمجان در غرب کشور

کارخانه اورگانا و سیحون هم سعی کرده با توجه به بازار سنجی مناسب و بالای خود به گونه ای متفاوت سهم مناسبی از بازار مصرف را برای محصولات خود مانند کنسرو بادمجان داشته باشد. این کارخانه در قوطی ۵۰۰ گرمی خالص که دارای کیفیت بالایی است، محصولات کنسروی اش را عرضه می کند و در نتیجه توانسته به عنوان یک برند مرغوب در مراکز خرید باشد.که امروز بیشترین خریداران کنسرو بادمجان اورگانا در غرب کشور می باشد و این بیعنی تجارت و استفاده از مواد کنسروی و غذاهای آماده بالا رفته و این امروز برای ما یک افتخار بزرگ است که جزو بزرگترین تولید کنندگان انواع کنسرو به خصوص کنسرو بادمجان در کشورمان هستیم و خوشحالیم دو برند اورگانا و سیحون را برای تولید و فروش به غرب کشورمان و صادرات به کشورهای خارجی انتخاب کرده ایم.فقط کافیست با کارشناس فروش ما تماس بگیرید تا شما را با این دو برند صادراتی معروف آشنا کند.

نمایندگی معتبر انواع کنسرو بادمجان

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید