واحد فروش کنسرو تن ماهی عالی شویدی اورگانا

سلنیوم موجود در کنسرو تن ماهی 

سلنیوم یک ماده‌ی معدنی ضروری است که علاوه بر بهبود عملکرد تیروئید، بدن را از آسیب‌های رادیکال‌های آزاد دور نگه داشته و از ابتلا به سرطان پیشگیری می‌کند.کمبود سلنیوم باعث ایجاد دردهای عضلانی و مفاصل می‌شود. علاوه بر این دردها با کمبود سلنیوم تار موهایتان ناکوک می‌زند و نقطه های سفید رنگی روی ناخن‌ها و دست‌هایتان خودنمایی می‌کند. باید بدانید که کمبود طولانی مدت این ماده معدنی باعث ابتلا به یک نوع بیماری خود ایمنی می‌شود که به تیروئید آسیب شدید می‌رساند.کنسرو ماهی‌ها محافظ قلب نازنین شما هستند. این مواد غذایی خوشمزه و مفید منبع فوق‌العاده‌ی پروتئین و ویتامین‌های خانواده‌ی B می‌باشد. شاه ماهی، تن ماهی، ماهی کولی و غیره حاوی بیشترین میزان سلنیوم می‌باشند.که طبق تحقیقات در هر 100گرم تن ماهی حدود 78میکروگرم سلنیوم وجود دارد که بخش زیادی از بیماری های بدن را درمان می کند.

واحد فروش کنسرو تن ماهی عالی شویدی اورگانا

ارزش غذایی موجود در تن ماهی شویدی

مصرف پروتئین برای بدن بسیار ضروری است. این ماده پایه و اساس مو، پوست، ناخن و ماهیچه ها را تشکیل می دهد. برای سنتز برخی از آنزیم ها و هورمون ها وجود پروتئین بسیار مهم است. رشد و ترمیم بافت ها نیز بستگی به این ماده دارد.تنوع در یک ماده غذایی می تواند منجر به لذت بخشی برای مردم شود.کنسرو تن ماهی سال ها است که به همان صورت اولیه در روغن تولید می شوند و تفاوت چندانی در آنها ایجاد نشده است.به همین دلیل شرکت آوین کنسرو برای ایجاد تنوع در محصولات اورگانا شروع به تولید کنسرو تن ماهی شویدی نمود تا روند یکنواخت بازار را تغییر دهد.شوید تازه، از منظر طب سنتی، تحلیل برنده اخلاط بدن، بازکننده انسداد عروق، اشتهاآور، مدر و قاعده‌آور است و می‌تواند با افزایش ترشح انسولین، سطح قند خون را در بیماران دیابتی کاهش دهد.فراموش نکنیم که در مقاله‌های طب نوین هم تأکید شده است که استفاده از شوید تازه باعث کاهش سطح کلسترول خون می‌شود.به همین دلیل ارزش غذایی تن ماهی شویدی از بقیه تن ماهی ها بهتر و بالاتر است.

واحد فروش کنسرو تن ماهی عالی شویدی اورگانا

بازار کنسرو تن ماهی شویدی اورگانا با کیفیت

شاید امروز صحبت کردن در مورد بازار و قیمت ها یک مقدار سخت باشد چرا که قیمت ماهی در بازار ایران بسیار بالا رفته و همه کارخانه داران با ترس تولید می کنند ولی امروز این دلایل روی کار ما هیچ گونه تاثیری نداشته و مجموعه ما امروز با تکیه بر تکنولوژی و دانش به روز مجموعه تولیدات خود را ادامه داده و انواع کنسرو ماهی اورگانا را در طعم های شویدی که طرفداران زیادی دارد ادامه داده و در کنار کنسرو تن ماهی شویدی،دودی،قلیه ماهی و قلیه میگو اورگانا را نیز با قیمت عالی و حاشیه سود بالا برای خریداران روانه بازار کرده است.برند اورگانا در مقایسه با تمام برندهای ایران از نظر کیفیت و قیمت با کیفیت ترین و مناسب ترین تن ماهی بازار ایران است.که شما برای ثبت سفارش فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

واحد فروش کنسرو تن ماهی عالی شویدی اورگانا

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید