کارخانجات تولید کنسرو ماهی تحفه

آنچه در این مقاله می خوانید…

مواد تشکیل دهنده کنسرو ماهی چیست؟

پخش گسترده کنسرو ماهی تحفه

کارخانجات تولید کنسرو ماهی تحفه

در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که صنعت کنسروسازی ایران رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته است و توانسته انواع برندهای تن ماهی را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب روانه بازار کند.شاید برایتان سوال باشد که در تولید تن ماهی از چه موادی استفاده می شود؟یا اینکه بیشترین تولیدات تن ماهی به کجاها ارسال می شود؟و اینکه برترین برندهای حال حاظر ایران که می توان به عنوان یک غذای آماده کامل به آنها نگاه کرد کدام اند؟با ما همراه باشید تا شما را با برترین برندهای بازار ایران آشنا کنیم و همچنین یک برند عالی به اسم تن ماهی تحفه با انواع طعم های بی نظیر را بیشتر بشناسید.

کارخانجات تولید کنسرو ماهی تحفه

صنایع غذایی آوین کنسرو سعی کرده که امروز با تولید بهترین برندها و خوشمزه ترین تن ماهی ها نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و نشان دهد که یک شرکت تولید کننده معتبر و بزرگ است که امروز در کار صادرات تن ماهی نیز موفقیت های زیادی داشته و توانسته ارزآوری فوق العاده ای برای ایران داشته باشد برندهای تحفه،تاپسی،اورگانا،گلدن لوکس همیشه بی نظیر ترین برندهای ایران بوده اند و هستند.

کارخانجات تولید کنسرو ماهی تحفه

مواد تشکیل دهنده کنسرو ماهی چیست؟

هنگامی که به غذاهای سالم فکر می کنید،تن ماهی ممکن است اولین چیزی باشد که در ذهن شما نقش می بندد. متاسفانه،تن ماهی در طول این چند سال اخیر شهرت بدی کسب کرده است. با وجود استفاده گسترده از این ماده در تهیه کنسروها، اکثر افراد از آن به عنوان یک غذای آماده یاد می کنند نه یک غذای سالم،ولی با این حال طرفداران زیادی را در سراسر جهان دارد.تولیدکننده مکلف است روی کنسرو درج کند از چه نوع روغنی استفاده کرده است. در شرایط معمول، روغن ماهی می‌تواند جوابگوی روغن مورد نیاز داخل کنسرو باشد و کیفیت و قوام آن را حفظ می‌کند. تولیدکنندگان از روغن‌های دیگری مثل روغن زیتون یا روغن مایع خوراکی استفاده می‌کنند اما نظارت و تاکید بر آن است که در محصولات کنسروی از روغن‌های جامد و نباتی استفاده نشود و فقط روغن گیاهی استفاده شود،نوع ماهی مهم است که ماهی هوور باشد یا ماهی گیدر(زرده)استفاده شده باشد،نوع قوطی نیز اهمیت دارد که آسان بازشو باشد یا معمولی که تمام این مشخصات را شما می توانید روی لیبل چسبانده شده روی قوطی ببینید و یک خرید عالی داشته باشید.

کارخانجات تولید کنسرو ماهی تحفه

پخش گسترده کنسرو ماهی تحفه

آوین کنسرو همیشه با کیفیت ترین تولیدات خود را به صورت عمده و در تعداد زیاد به نمایندگی های سراسر کشور ارسال می کند و سعی دارد با گسترده کردن مجموعه خود انواع برندهای تن ماهی را با بلاترین کیفیت روانه بازار کند تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.یکی از برندهای با کیفیت و پرفروش حال حاظر بازارهای ایران تن ماهی تحفه در انواع طعم های ساده،شویدی،فلفلی و زیتونی است که در قوطی های 120،150 و180گرمی به بازار ایران عرضه می شود و این روزها به عنوان یک تن با کیفیت صادراتی می شناسند که می تواند برای ایران مفید باشد و ارزآوری داشته باشد.برای خرید و ثبت سفارش همین حالا اقدانم کنید و با ما تماس بگیرید.

کارخانجات تولید کنسرو ماهی تحفه

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید