کنسرو تن ماهی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید…

فواید کنسرو تن ماهی در بارداری

ارزش غذایی کنسرو تن ماهی

کنسرو تن ماهی درجه یک

در ایران کنسرو تن ماهی یا در آب نمک، یا در انواع روغن مایع (روغن زیتون، کانولا، آفتابگردان) و غیره قرار داده می شود و روغن و نمک آن هم باید مطابق استانداردهای ایران باشند.در خرید کنسرو تن ماهی باید به این که حتما کلمه تن روی قوطی ذکر شده باشد توجه کرد. انواع دیگر کنسرو تن ماهی ممکن است ارزان تر باشند.علاوه بر این باید مهر استاندارد و پروانه وزارت بهداشت و تاریخ مصرف روی قوطی درج شده باشد. مطابق استاندارد ایران باید نوع ماهی نیز روی قوطی درج شود اما بسیاری کنسروهای موجود در بازار نوع ماهی را روی قوطی درج نمی‌کنند.از ویژگی های بسیار مهم کنسرو تن ماهی قیمت ارزان این است که در تولید آن از مواد اولیه بسیار مرغوب و درجه یک به کار رفته است. از طرف دیگر ماده اولیه در تولید کنسرو تن ماهی نقش بسیار زیادی در کیفیت اولیه کنسرو دارد. با ما همراه باید تا در این مقاله شما را با انواع کنسرو تن ماهی و ارزش غذایی آن ها و همچنین فواید کنسرو تن ماهی مانند تن ماهی ایلیکا در زنان باردار بیشتر آشنا کنیم.

کنسرو تن ماهی درجه یک

صنعت کنسروسازی ایران به دلیل وجود در یا در شمنال و جنوب کشور قطب تولید انواع کنسرو تن ماهی است.بنادر جنوب کشور منبع اصلی ارسال بار به سراسر کشور و کشورهای عربی است.در بین این تولید کنندگان صنایع غذایی آوین کنسرو در بوشهر با تولید انواع کنسرو تن ماهی با کیفیت سعی در کمک به بازار های ایران برای رونق فروش کنسرو تن ماهی دارد.

کنسرو تن ماهی درجه یک

فواید کنسرو تن ماهی در بارداری

کنسرو تن ماهی درجه یک

کنسرو تن ماهی از جمله مواد غذیی سرشار از اُمگا3 و نیز دارای مواد مغذی مفید می باشند که تاثیر زیادی در سلامتی انسان دارند، اما به دلیل جیوه موجود در برخی از ماهی ها، مصرف بیش از حد آن ها و نیز تن ماهی در بارداری مجاز نبوده و ممکن است با خطراتی برای جنین همراه باشد.خواص تن ماهی بسیار زیاد است و شما می‌توانید امراض بسیار زیادی را با استفاده از این ماده خوراکی خوشمزه درمان کنید. کنسرو تن ماهی مانند تن ماهی فلفلی تحفه را به سفره غذای خود بیاورید و سلامت تمامی اعضای خانواده تان را تضمین کنید. مصرف کنسرو تن ماهی سبب بالا رفتن هوش کودک، درمان بیماری در دوران پیری و تضمین سلامت ورزشکاران می‌شود. با خوردن تن در دوران بارداری می‌توانید به بالا رفتن آی کیو نوزاد نیز کمک کنید.

ارزش غذایی کنسرو تن ماهی

کنسرو تن ماهی درجه یک

ماهی به دلیل داشتن مواد مغذی فراوانی همچون پروتئین، ویتامین، اسیدهای چرب امگا3، روی، ید، آهن و … از اهمیت و ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است. از آنجا که بعضی از مردم علی الخصوص کودکان بوی ماهی را دوست ندارند از خوردن آن امتناع می کنند. این دسته از انسان ها که بوی ماهی را دوست ندارند می توانند از فراورده های ماهی همچون کنسرو تن ماهی، ناگت ماهی، سوسیس ماهی و… استفاده کنند. بهترین گزینه برای این افراد کنسرو تن ماهی است چرا که کنسرو ماهی علاوه بر آن که از ماندگاری بیشتری برخوردار است، بوی ضخم ماهی تازه را نیز نمی دهد و ارزش غذایی آن هم کاهش پیدا نمی کند.در بین تمام کنسرو های تن ماهی اورگانا،درج،گراتیس،شبدیز،میرو تن،تاپسی،تحفه،گلدن مکس،گلدن لوکس بهترین های بازار ایران هستند که می توانید با تضمین و خیال راحت خریداری کنید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید