کنسرو تن ماهی صادراتی+خرید با قیمت ارزان

همه می دانند که بازارهای صادراتی تن ماهی جزو پر سودترین و بهترین بازارهای خرید و فروش انواع غذاهای آماده در داخل و خارج از کشور هستند و مشتریان بسیار زیاد و فروش های خوب و عالی را دارا می باشند.

کنسرو تن ماهی هوور

کنسرو تن ماهی صادراتی+خرید با قیمت ارزان

ماهی های مختلفی در تولید کنسرو تن ماهی استفاده شده است که هر کدام از این ماهی ها دارای ارزش غذایی بسیار بالایی هستند و هر کدام طعم و مزه خاصی را دارند و در بازار مشتری های هم با اطلاعات و آگاهی هایی که از طریق سایت های ما به دست آوزذه اند به دنبال بهترین نوع تن ماهی از نظر نوع ماهی استفاده شده هستند. ماهی هوور با بافت بسیار خوبی که دارد و عطر و طعم بی نظیری که دارد این روزها در صنعت کنسرو تن ماهی بیشترین استفاده را دارد ولی در عین حال گران ترین نوع ماهی در ایران است که فروش های مختلفی را دارا می باشد.

کنسرو تن ماهی زرده

کنسرو تن ماهی صادراتی+خرید با قیمت ارزان

یکی دیگر از انواع ماهی های مورد استفاده در صنعت کنسرو تن ماهی که این روزها مشتری های خوبی را دارد تن ماهی با ماهی زرده است. ماهی زرده جزو ارزان ترین نوع ماهی های موجود در بازار ایران می باشد که مشتری های بسیار خوبی را دارد و بازار فروش بسیار عالی را دارا می باشد. کنسرو تن ماهی با ماهی زرده در کشورهای همسایه ایران طرفداران بسیار زیادی را دارد و کشورهایی همچون پاکستان٬افغانستان و عراق به شده به دنبال تولیدات ارزان قیمت ایران هستند.

  • بیشتر بخوانید: تن ماهی

کنسرو تن ماهی صادراتی+خرید با قیمت ارزان

با توجه به ارزش غذایی بسیار بالایی که ماهی دارد و خواص فوق العاده زیادی که دارد این روزها طرفداران بسیاری را پیدا کرده است و همه برای تامین عمده ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدنشان به دنبال خرید عمده انواع تن ماهی در بازارهای داخلی و خارجی هستند. تمامی ماهی های مورد استفاده در تولید تن ماهی این روزها بهترین نوع ماهی و بهترین نوع روغن های گیاهی هستند که در بازار فروش های خوب و عالی را دارند. هر چقدر تولیدات تن ماهی کارخانه ها دارای کیفیت های بالایی باشد بازار فروش خوب و عالی را دارا می باشد.

کنسرو تن ماهی ۱۸۰ گرمی

کنسرو تن ماهی صادراتی+خرید با قیمت ارزان

عمده تولیدات کنسرو تن ماهی کارخانه های ایران عمدتا تولیدات تن ماهی ۱۸۰ گرمی با کیفیت های عالی و درجه یک هستند که دارای فروش های خوبی در بازارهای داخلی و خارجی هستند. کنسرو تن ماهی های موجود در بازار ایران که شما می بینید عمدتا با ماهی های زرده و مارلین و هوور درجه یک هستند که در قوطی های ۱۸۰ گرمی با درب کلیددار و درب شفاف پر می شوند و راهی بازارهای داخلی و خارجی می شوند. برای خرید عمده تن ماهی ۱۸۰ گرمی صادراتی و درجه یک همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید