فروش ارزان کنسرو تن ماهی در بازار

آیا می دانید از ماهی هم می توان کنسرو تهیه کرد؟روش تهیه کنسرو تن ماهی چگونه است؟برترین کنسرو تن ماهی را چگونه می توان از بازار تهیه کرد؟آیا می دانید ارزان ترین کنسرو را از کجا باید تهیه کرد؟مصرف چه مقدار کنسرو تن ماهی در هفته برای سلامت ما مفید است؟

تن ماهی

ماهی از آن گروه غذاهایی است که مصرف حداقل ۲ وعده آن در هفته توصیه می‌شود اما برخی خانواده‌ها به دلیل دردسرهایی که پاک کردن ماهی دارد یا طعم و بویی که می‌دهد چندان تمایل به مصرف آن ندارند. برخی افراد هم می‌خواهند از تفاوت ارزش غذایی ماهی تازه و کنسروی بدانند و اینکه آیا می‌توان کنسرو ماهی را جایگزین ماهی تازه کرد یا خیر؟ در ادامه‌ی این مطلب پاسخ برخی از سۆال‌های‌تان را خواهید دید.چرا که نه. به هر حال گاهی پیش می‌آید ماهی تازه در اختیارمان نباشد در این شرایط می‌توانیم از سایر فراورده‌های ماهی که ماندگاری بالاتری دارند مثل کنسرو یا ماهی منجمد استفاده کنیم. از سوی دیگر، تمام محصولات شیلاتی را نمی‌توان به صورت تازه در اختیار مردم در اقصی نقاط کشور قرار داد. مثلاً تن ماهی‌ها گروهی از آبزیان هستند که ارزش غذایی قابل‌توجهی دارند و میزان زیادی از صید آبزیان را در آب‌های جنوب، هرمزگان و بوشهر تشکیل می‌دهند.اگر بخواهیم این ماهی را به صورت تازه به سایر نقاط کشور از جمله شهرهای غربی و تهران بفرستیم تازگی و کیفیت خود را از دست می‌دهند درحالی‌که بعد از صید با حفظ کیفیت می‌توان آن‌ها را منجمد و بعد بلافاصله پخت و کنسرو کرد. در این شرایط کیفیت، تازگی و ارزش غذایی محصول اولیه حفظ می‌شود.

آیا کنسرو ماهی در مقایسه با ماهی تازه ارزش غذایی یکسانی دارد؟

یکسانی ارزش غذایی کنسرو ماهی در مقایسه با ماهی تازه به شرایطی که ماهی در آن منجمد و بعد فراوری شده است، بستگی دارد. اگر ماهی تازه به سرعت منجمد و در فراوری نکته های بهداشتی رعایت شود و شرایط و زمان پخت ماهی تازه طبق اصول پروتکل موجود باشد، تفاوت چندانی بین ارزش غذایی ماهی تازه و ماهی کنسروی وجود ندارد.

با توجه به گرانی کنسرو ماهی و نزدیک بودن قیمت آن به ماهی تازه آیا توصیه می‌کنید کنسرو ماهی مصرف کنیم؟

چرا که نه. به هر حال گاهی پیش می‌آید ماهی تازه در اختیارمان نباشد در این شرایط می‌توانیم از سایر فراورده‌های ماهی که ماندگاری بالاتری دارند مثل کنسرو یا ماهی منجمد استفاده کنیم. از سوی دیگر، تمام محصولات شیلاتی را نمی‌توان به صورت تازه در اختیار مردم در اقصی نقاط کشور قرار داد. مثلاً تن ماهی‌ها گروهی از آبزیان هستند که ارزش غذایی قابل‌توجهی دارند و میزان زیادی از صید آبزیان را در آب‌های جنوب، هرمزگان و بوشهر تشکیل می‌دهند.

بگویید یک فرد سالم در هر وعده مجاز است چه مقدار از کنسرو ماهی را مصرف کند و چند وعده خوردنش در هفته بی‌ضرر است؟

محدودیتی وجود ندارد. حتی می‌توانید برای یک خانواده ۴ نفری در یک وعده، ۲ عدد کنسرو مصرف کنید. اگر هدف تامین پروتئین باشد، روزانه می‌توانیم ۷۰ گرم پروتئین (۳۰ گرم حیوانی) دریافت کنیم. زیرا آبزیان غیر از پروتئین، ترکیب‌های دیگری مثل اسیدهای چرب غیراشباع، ویتامین‌های گروه B، E، A و سلنیوم هم دارند. در ضمن، برخلاف سایر منابع پروتئینی مانند گوشت قرمز و مرغ، توصیه می‌شود که ماهی و فراورده‌های آن حداقل در طول هفته ۲ نوبت مصرف شوند که با توجه ذائقه می‌توانیم ماهی کنسروی یا منجمد یا تازه مصرف کنیم.

 

اگر به دنبال بهترین کنسرو تن ماهی هستید به شما پیشنهاد میکنم با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و قیمت ها را با بازار مقایسه کنید شعار ما و شرکت ما این است که بهترین محصولات را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید