فروش عمده کنسرو مرغ ارزان

آیا می دانید خوشمزه ترین کنسرو کدام است؟در مورد مرغ و فواید آن اطلاعاتی دارید؟آیا می دانید قیمت کنسرو مرغ در بازار ایران چقدر است؟ارزان ترین کنسرو ها را از کجا تهیه کنیم؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرغ

گوشت مرغ، یکی از مهمترین مواد غذایی محسوب می‌شود که سرشار از پروتئین‌های مختلف است. تردیدی نیست که مرغ جایگزینی سالم و مناسب برای گوشت قرمز می ‏باشد.مرغ های امروزی از نسل هزاران سال پیش مرغ جنگلی سرخ هستند که زادگاه اصلی آن شبه قاره هند بوده است. به دلیل مصرف بالای گوشت مرغ در جهان مرغ به عنوان گسترده ترین و پر استفاده ترین ماکیان شناخته می شود.

خواص گوشت مرغ

  • منبعی سرشار از پروتئین و مناسب برای عضله سازی است.
  • احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.
  • از ابتلا به بیماری آلزایمر جلوگیری می کند.
  • گوشت مرغ حاوی فسفراست و در ساختمان دندان‌ها و استخوان‌ها نیز نقش مفیدی دارد.
  • مرغ سرشار از منیزیم است، این ماده معدنی به کنترل علائم و نوسانات خلقی قاعدگی کمک می کند.
  • حدود120 گرم گوشت مرغ حدود 32 درصد از نیاز ما به ویتامین B6 را برطرف می ‏سازد.

خواص گوشت مرغ

طرز تهیه کنسرو خوراک مرغ

تکه های مرغ را همراه با آب درون قابلمه ای بریزید و روی اجاق قرار دهید تا کمی نرم شود.حالا روغن زیتون و سبزیجات را به آن بیفزایید تا همه مواد پخته شده و آب خوراک تقریباً نصف شود.سپس تمام مواد را به صورت خلالی برش میزنیم. سیب زمینی های خلال شده را سرخ کرده و کنار میگذاریم.بعد درهمان ظرف و روغن اول پیاز را تفت میدهیم تا کمی سبک شود سپس سینه های مرغ را اضافه میکنیم بعد از کمی تفت دادن به مقداری که رنگ آنها برگردد خلال های هویج و فلفل دلمه ها را اضافه میکنیم و تفت میدهیم  قارچها را اسلایسی خورد میکنیم و به مواد اضافه کرده و با حرارت بالا تفت میدهیم تا آب نیندازد 1قاشق آبلیمو را هم اضافه  میکنیم تا رنگ قارچها سفید بماند.زردچوبه، رب، نمک وفلفل غذا را اضافه کرده بعد از کمی تفت دادن 1/2 لیوان آب اضافه کرده و میگذاریم با حرارت خیلی ملایم پخته شود و جا بیافتد بعد در ظرف مناسبی ریخته و با سیب زمینی های سرخ شده(یا در فر کبابی شده) تزیین میکنیم. این غذا را میتوانید هم با نان سرو کنید هم با برنج.

خواص گوشت مرغ

کنسرو مرغ یکی از کنسروهای خوشمزه،خوش طعم و پرطرفدار در بین ایرانی ها است که در قوطی های 120تا500 گرمی بسته بندی می شود و به بازار عرضه می شودکه قیمت آن هم بسته به نوع قوطی بسته بندی شده است که در فروشگاه ما با قیمت ارزان عرضه می شود.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس و مشاور ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید