فروش کنسرو بادمجان با قیمت ارزان

یکی دیگر از کنسرو های پرطرفدار و خوشمزه کنسرو بادمجان است. آیا می دانید خواص بادمجان چیست؟آیا می دانید طرز تهیه آن به چه شکل است؟آیا می دانید در فروشگاه ما به چه شکل به فروش می رسد؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بادمجان

بادمجان یکی از صیفی جاتی است که در تمام فصول سال وجود دارد و برخلاف تصورات عامه که آن را بی خاصیت تلقی می کنند سرشار از ویتامین و مواد مغذی است.انواع مختلفی از بادمجان در رنگ و اندازه های مختلف وجود دارند و در شرایطی که بادمجان های با پوست بنفش تیره رایج ترین نوع محسوب می شوند،آن ها در رنگ های سبز، سیاه یا قرمز نیز وجود دارند.بادمجان منبع غنی ویتامین هایB،C،A کلسیم و پتاسیم نیز است.

این محصول به عنوان یک خوراک و وعده غذایی کامل و یا مکملی جهت تولید انواع غذاهای ایرانی نظیر کوکو بادمجان، قلیه بادمجان، ته چین گوشت و بادمجان، مورد استفاده قرار میگیرد.

خواص بادمجان

  • بادمجان برای کنترل خون
  • برای مراقبت از پوست
  • برای کاهش وزن
  • برای دیابت
  • برای بافت مو
  • کمک به تولید آهن

طرز تهیه کنسرو بادمجان

  • ابتدا بادمجان پوست شده را که به صورت حلقوی برش داده اید سر تفت می دهید تا طلایی شود.
  • پیاز و فلفل دلمه ای را ریز خرد کنید و هویج را رنده نمایید. همزمان با پخته شدن بادمجان در تابه دیگری، دو قاشق روغن بریزید و پیاز، فلفل دلمه ای و هویج را در آن تفت بدهید. 10-15 دقیقه تفت بدهید تا نرم و طلایی رنگ شوند. سپس آنها را به بادمجان پخته شده اضافه کنید.
  • گوجه ها را هم نگینی ریز خرد کنید و همراه با نمک و فلفل روی مواد بریزید. شعله را کم کنید و درب تابه را بگذارید. اجازه بدهید 1 ساعت روی شعله کم پخته شود. هر 10-15 دقیقه هم بزنید.

نکته:

غذای بسیار لذیذی است خصوصا اگر از بادمجان های شیرین و بدون تخم که بیشتر در منطقه خراسان کشت می شود استفاده شود.

 

طرز تهیه کنسرو بادمجان

فروشگاه اینترنتی

به علت وجود برندهای مختلف در بازار مشتریان در انتخاب کنسرو بادمجان سردرگم میشوند . که از طریق تحقیق و جستجو در اینترنت شبهات زیادی برای انها رفع می شود . برای خرید با خیال راحت بهتر است جزئیات محصولات عرضه شده را از اینترنت دنبال کنید در بین حجم انبوهی از انواع برند ها کنسرو بادمجان جایگاه خوبی از نظر کیفیت و کمیت در نظر مشتریان را جلب کرده است . برای خرید اینترنتی کنسرو بادمجان با کارشناسان شرکت ما ارتباط بگیرید. این شرکت انواع کنسرو ها را در برند ها و تنوع محصولات با قیمت رقابتی عرضه می کند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید