مرکز پخش کنسرو ذرت با قیمت ارزان

آیا می دانید خواص ذرت چیست؟آیا می دانید کنسرو ذرت چگونه تهیه می شود؟آیا از ارزش غذایی کنسرو ذرت باخبر هستید؟آیا از تاثیرات آن بر سلامت بدن خبر دارید؟واینکه از قیمت آن در بازار خبر دارید؟در این سایت به شما کمک میکنیم تا پاسخ تمام سوالات را در اختیار شما قرار دهیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ذرت چیست؟

ذرت یکی از پرطرفدارترین و پرمصرف‌ترین غلات در جهان است. پاپ‌کُرن و ذرت شیرین شکل‌های مختلفی از ذرت هستند که احتمالا به‌عنوان پرمصرف‌ترین شکل ذرت می‌شناسید. در فصل تابستان این بوی هوس‌برانگیز ذرت‌های برشته‌ای که کنار خیابان به فروش می‌رسند وسوسه شوید.ذرت یا بلال نوعی غله است که اولین بار در مکزیک کشف شد. بیشتر مواد غذایی این گیاه در دانه‌هایش قرار دارد و بیشترین مصرف را هم همین دانه‌ها دارند،ذرت بسته به اینکه در چه جایی بروید و از چه گونه‌ای باشد رنگ متفاوتی پیدا می‌کند. یک گونه‌ی ذرت، به‌نام ذرت شیرین، دارای قند بیشتر و نشاسته‌ی کمتری نسبت به ذرت‌های معمولی است.فیبر زیاد موجود در این گیاه نقش مهمی در پیش‌گیری از مشکلات گوارشی مثل یبوست، بواسیر، و سرطان روده‌ی بزرگ بازی می‌کند. آنتی‌اکسیدان‌های ذرت نیز ضد عوامل سرطان‌زا هستند و از آلزایمر جلوگیری می‌کنند.

 

فواید ذرت برای سلامتی

  • از یبوست و ایجاد بواسیر جلوگیری می کند.
  • مصرف ذرت به افزایش وزن کمک می کند.
  • مصرف ذرت از سرطان جلوگیری می کند.
  • برای سلامت چشم ها مفید است.
  • مصرف ذرت دیابت را کنترل می کند.

فواید ذرت برای سلامتی

 

طرز تهیه کنسرو ذرت

دونه های ذرت رو داخل شیشه با در فلزی بریزین و از همون ابی که ذرت رو داخلش پختین شیشه رو پر کنین.اما سعی کنین در شیشه ها رو محکم ببندین وگرنه هوا میره داخلش و خراب میشه.

قابلمه ای بزرگ رو آب کنین و شیشه ها رو داخل قابلمه قرار بدین به صورتی که حداقل تا نصف شیشه داخل آب باشه.

بعد از اینکه آب به جوش اومد 20-30 دقیقه زمان میدیم با حرارت کم بجوشه و بعد خاموشش میکنیم و میذاریم تا کاملا سرد بشه.و به این صورت کنسرو ما آماده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کنسرو پر فروش در بازار ایران با کارشناسان ما در ارتباط باشین تا شما را راهنمایی کنند همچنین قیمت های فروشگاه ما از بقیه جاهایی که این محصول را عرضه می کنند پایین تر است همچنین کیفیت فوق العاده بالایی دارد.

کارشناس و مشاور فروش خانم زهرا یلمه

 

فواید ذرت برای سلامتیشماره موبایل: ۰۹۱۳۰۵۷۳۸۳۱فواید ذرت برای سلامتیشماره تلفن ثابت:۰۳۸۳۴۲۳۴۶۷۹فواید ذرت برای سلامتیپست الکترونیکی: pltf1371@gmail.com

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید